Beantwoord

Qbox gegevens komen niet door in de app?

  • 7 juni 2017
  • 1 reactie
  • 99 keer bekeken

Ik heb sinds 29 mei energie van Qurrent. De Qbox geïnstalleerd, maar de app geeft geen gegevens door over verbruik of live. Bij mijn verbruik staan jaargegevens lijkt het bij het verbruik voor de eerste week. Qbox brand groen en is verder goed aangesloten op mijn slimme meter.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 7 juni 2017, 16:56

Hoi JJNMTaheij,

Fijn dat je hier contact met ons opneemt.

Indien je nog niet verwelkomt bent als nieuwe klant bij dezen; Welkom!

Ik zie dat jouw Qbox nog niet geactiveerd is.

Je mag het serienummer van de Qbox aan ons doorgeven en aangeven wat voor merk slimme meter je hebt.

Dan zal ik je Qbox handmatig activeren!

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi JJNMTaheij,

Fijn dat je hier contact met ons opneemt.

Indien je nog niet verwelkomt bent als nieuwe klant bij dezen; Welkom!

Ik zie dat jouw Qbox nog niet geactiveerd is.

Je mag het serienummer van de Qbox aan ons doorgeven en aangeven wat voor merk slimme meter je hebt.

Dan zal ik je Qbox handmatig activeren!

Groeten van Giulia

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen