Beantwoord

Qbox gegevens niet zichtbaar?

  • 21 maart 2017
  • 3 reacties
  • 228 keer bekeken

Van de week heb ik mijn Qbox Duo aangesloten en geactiveerd. Ik zie alleen geen gegevens binnen komen in Mijn Energie of de Qurrent App. De Qbox box bij mijn internet aansluiting is groen en lijkt data te versturen (knippert 1x per minuut), maar de Qbox in de meterkast brandt wel groen, maar knippert de hele tijd. In de handleiding staat dat de Qbox dan mogelijk niet geactiveerd zou zijn?
Maar onder mijn profiel staat dat de Qbox wel geactiveerd is. Iemand enig idee wat hier fout gaat?

M.vr.gr.
Bob Niessink
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 22 maart 2017, 12:18

Hoi Bob, welkom op de community!

Ik zie dat je Qbox geactiveerd is als mono (1 kastje) terwijl je een duo hebt (2 kasjes). Ik heb dit zojuist aangepast en nu werkt je Qbox goed!

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Bob, welkom op de community!

Ik zie dat je Qbox geactiveerd is als mono (1 kastje) terwijl je een duo hebt (2 kasjes). Ik heb dit zojuist aangepast en nu werkt je Qbox goed!

Groeten van Tanja
Yes! Hij doet het. Dankjewel!

Groeten Bob
Reputatie 5
Badge +13
Graag gedaan! 🙂

Reageer