Beantwoord

Qbox geinstalleerd en geactiveerd, maar nog geen verbruik?


Goedemorgen,

Ik heb gisteren de qbox geinstalleerd en geactiveerd, echter zie ik nog steeds geen verbruik?

Mvrgr

IJpe Visser
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 16 juni 2017, 12:00

Dank je voor je snelle hulp, @Jan!
Ik heb alles nog dubbelgecheckt, en het lijkt nu allemaal perfect te werken, @IJpe. Veel plezier met het monitoren van je verbruik!

Groeten,

Natalia

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 2
Badge +11
Goedemorgen Ijpe,

Ik zie dat je Qbox inderdaad is geactiveerd en dat deze een internetverbinding heeft. Wij krijgen alleen nog geen data door van de Qbox. Kan je foto's maken van hoe de Qbox is aangesloten?

Groeten van Tanja
Hallo Tanja,

Dank je wel voor je antwoord, ik zal eind van de middag even een foto nemen.

Mvrgr

IJpe
Goedenavond Tanja,

Hierbij de foto's van de aansluiting, de blauwe kabel zit uiteraard in mijn modem.

Mvrgr

IJpe
Badge +3
Ijpe,
Zo te zien heb je de zwarte adapterkabel aan de zijde van de Qbox geplaatst. Deze moet aan de zijde waar de kabel gekoppeld is aan de P1 poort van je slimme meter worden geplaatst. Kleine aanpassing die denk direct resultaat gaat geven.
Succes,
Jan de Bruijn
Goedenavond Jan,

Hartelijk dank voor je reactie, echter helaas heeft dit nog niet tot het gewenste resultaat geleid.

Mvrgr

IJpe
Hallo Jan,

Ik was iets te voorbarig met mijn antwoordt, het werkt dus wel, dank je wel..

Mvrgr

IJpe 😃
Dank je voor je snelle hulp, @Jan!
Ik heb alles nog dubbelgecheckt, en het lijkt nu allemaal perfect te werken, @IJpe. Veel plezier met het monitoren van je verbruik!

Groeten,

Natalia

Reageer