Beantwoord

Qbox geretourneerd wanneer geld retour?

• 19 januari 2018
  • 13 reacties
  • 309 keer bekeken

Ik heb dik twee week geleden mijn Qbox retour gestuurd omdat ik op een andere manier van monitoring overgestapt ben en vroeg me af hoe lang het duurt voor ik het geld weer op mijn rekening terug ga zien. Hij is niet in de originele doos teruggestuurd, maar ik had wel mijn klantnummer op de doos vermeld.
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 19 februari 2018, 16:25

Hoi Lecturer in Recent Runes,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend dat je nog steeds niet je geld hebt ontvangen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de betaling al wel is aangeboden aan de bank. Je kunt de uitbetaling deze week verwachten. Nogmaals excuses voor het lange wachten. Ik wens je nog een fijne dag verder!

Groet,
Serena
Bekijk origineel

13 reacties

Badge +4
Hoi naar welke type monitoring heeft u nu?
Ik gebruik nu Domoticz met een slimme meter kabel.
Heeft iemand van Qurrent misschien nog een reactie op mijn vraag? Het blijft verdacht stil en de 49 euro borg is er nog steeds niet...
Badge +4
ik blijf dit even volgen.
Reputatie 3
Badge +9

Ik ga op zoek naar je Qbox, zodra ik weet wanneer we je borg terugstorten laat ik het je weten!

Groet,

Jeroen
@Jeroen van Qurrent Wil je dan meteen kijken waar mijn borg blijft? Ik heb mijn Qbox medio december teruggestuurd in de originele verpakking en ovv klantnummer

Ik ben overigens naar het Huisbaasje van de consumentenbond overgestapt. Kan ik ook mijn gasverbruik monitoren en is de app wat uitgebreider - zodat ik mij transitie van gas naar electro wat beter kan volgen ( Warmtepomp, Zonneboiler, CV Haard )
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Zegel,

Ik ga voor je op onderzoek uit, want ik zie niet bij jouw klantgegevens staan dat wij de Qbox retour hebben ontvangen.
Zodra ik hier meer over weet, breng ik je op de hoogte!

Groet,
Tessa
Als je een kopietje van het verzendbewijs wil hoor ik het graag.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Zegel,

Dit kan zeker van pas komen. Kan je deze sturen naar vraag@qurrent.nl met het e-mailadres wat bij ons bekend is?

Groet,
Tessa
@Jeroen van Qurrent en @Tessa van Qurrent Al wat gevonden?
Reputatie 4
Badge +8

Wij hebben de Qbox in goede orde ontvangen! Wij stellen onze financiële afdeling hiervan op de hoogte, zodat zij spoedig overgaan tot betaling van de borg.

Groet,
Tomer
@Tomer van Qurrent @Jeroen van Qurrent @Tessa van Qurrent

Ik heb op 30 januari een mail van jullie gekregen dat de Qbox ontvangen was en ik binnen 2 weken het geld terug zou krijgen, maar (jullie raden het vast al) nog niets gezien. Moet zeggen dat ik er onderhand wel een beetje flauw van begin te worden, want we zijn onderhand al zo'n anderhalve maand verder. Wanneer ga ik het geld binnen krijgen?
Badge +5

Bedankt voor je bericht en wat vervelend dat je nog steeds niet je geld hebt ontvangen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de betaling al wel is aangeboden aan de bank. Je kunt de uitbetaling deze week verwachten. Nogmaals excuses voor het lange wachten. Ik wens je nog een fijne dag verder!

Groet,
Serena

Reageer