Beantwoord

Qbox kan geen gegevens van server meer ophalen

• 11 januari 2019
  • 5 reacties
  • 182 keer bekeken

Hallo, ik krijg sinds enige dagen de melding dat de app geen gegevens kan ophalen van de server en dat ik het later moet proberen
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 16 januari 2019, 10:19

Hoi @Don-Biko,

Dankjewel voor je bericht.
We zijn helaas gestopt met de ondersteuning van de Qbox per 1 januari. Dat hebben we gedaan omdat slimme meters grotendeels het inzicht van de Qbox hebben overgenomen.

Om je verbruik nog wel ter kunnen inzien kun je bij je energieleverancier aanvragen om je meter per kwartier te laten uitlezen.
Voor het alternatief voor een solar kun je het beste op deze pagina kijken.

Ik zie dat je Qbox begin 2018 is geactiveerd. Wanneer is deze aangeschaft? Mocht je deze minder dan twee jaar hebben gehad dan heb je nog recht op (gedeeltelijke) compensatie. Stuur in dat geval de originele factuur naar ons toe, dan kunnen we dit beoordelen! Dit kan naar vraag@qurrent.nl.

Groet, Joost
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @Don-Biko,

Dankjewel voor je bericht.
We zijn helaas gestopt met de ondersteuning van de Qbox per 1 januari. Dat hebben we gedaan omdat slimme meters grotendeels het inzicht van de Qbox hebben overgenomen.

Om je verbruik nog wel ter kunnen inzien kun je bij je energieleverancier aanvragen om je meter per kwartier te laten uitlezen.
Voor het alternatief voor een solar kun je het beste op deze pagina kijken.

Ik zie dat je Qbox begin 2018 is geactiveerd. Wanneer is deze aangeschaft? Mocht je deze minder dan twee jaar hebben gehad dan heb je nog recht op (gedeeltelijke) compensatie. Stuur in dat geval de originele factuur naar ons toe, dan kunnen we dit beoordelen! Dit kan naar vraag@qurrent.nl.

Groet, Joost
Hebben jullie dit ook aangekondigd? Heb ik even helemaal gemist. Wanneer hebben jullie hierover gemaild?

Wat een onbetrouwbare werkwijze. Je moet je dan wel afvragen of je ooit moet overstappen op Qurrent.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @nogmaareenkeer,

Dankjewel voor je reactie!
De meeste klanten hebben we hierover gemaild inderdaad. Mocht je al lang de Qbox hebben, en geen klant zijn bij Qurrent, dan kan het zijn dat de mail niet naar jou is verstuurd.
Er heeft wel een hele tijde een melding gestaan op Mijn Energie, zodat voor iedereen het bericht zichtbaar is,

Vervelend dat je het nieuws nog niet had gezien, excuses daarvoor!
Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik dat graag. Helaas kan ik je account niet vinden op basis van je e-mailadres. Ik wil je dan vragen om even via een privéberichtje je postcode en huisnummer door te geven!

Groet, Joost
Dank je voor je reactie, Joost.

Heb geen mail gehad (ik gebruik een ander e-mail adres voor mijn QBox-account, overigens).

Kent dit forum een DM-functie? Hoe benader ik je?Gebruik geen Facebook meer.
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @nogmaareenkeer.

Zojuist heb ik je een persoonlijk berichtje gestuurd, daar kan je op antwoorden voor je huisnummer en postcode.

Groet,
Simon

Reageer