Beantwoord

Qbox live data werkt soms niet?

• 28 maart 2017
  • 3 reacties
  • 212 keer bekeken

Badge +2
het is weer zover. De afgelopen dagen meermaals met de app in het live scherm geen weergave! Wat is er gaande?
icon

Beste antwoord door JaapJ 4 april 2017, 15:42

Hoi Tanja, Inderdaad zie ik vanaf afgelopen vrijdag steeds data. Nu wel weer een nieuwe uitdaging: bij opgewekt windenergie wordt al dagenlang de datum getoond van 29 juni 2016. De opname is van 2 april:

. Deze opname is van 3 april:

De laatste is van 4 april:

Wat mij ook opvalt is dat ondanks windkracht 5 de opbrengsten op 2 en 3 april gelijk blijven.
graag je reactie
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jaap, de technische dienst is dit momenteel aan het oplossen. Deze vrijdag zou dit verbeterd en/of opgelost moeten zijn. Kan je vrijdag laten weten of er bij jou iets veranderd is?

Groeten van Tanja
Badge +2
Hoi Tanja, Inderdaad zie ik vanaf afgelopen vrijdag steeds data. Nu wel weer een nieuwe uitdaging: bij opgewekt windenergie wordt al dagenlang de datum getoond van 29 juni 2016. De opname is van 2 april:

. Deze opname is van 3 april:

De laatste is van 4 april:

Wat mij ook opvalt is dat ondanks windkracht 5 de opbrengsten op 2 en 3 april gelijk blijven.
graag je reactie
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jaap

De datum 29-6-2016 klopt, dat is de laatste keer dat je een jaarnota hebt ontvangen.

Normaliter wordt het windtegoed elke dag bijgeschreven, maar het komt soms voor dat het een dag langer duurt. Gebeurd wel is rond het weekend. We krijgen dan de data van de windmolens vertraagd door. Dan wordt het de dag erna pas bijgeschreven.

Groeten van Tanja

Reageer