Beantwoord

Qbox live uitlezing werkt niet juist

• 3 mei 2017
  • 7 reacties
  • 226 keer bekeken

Als ik in de app de live uitlezing van de Qbox open staat daar regelmatig dat er 0 watt en 0,00 euro/uur wordt gebruikt. ook na refreshen van de informatie blijft dit zo. Dit is als ik een positief verbruik van 2000 watt heb maar ook als ik een negatief verbruik van 2000 watt heb.. Ook geeft de informatie bij de Live en het Energie overzicht verschillende informatie bij het verbruik. Bij het Energie overzicht is het bijv. 2,67 kWh/ 0,45 euro en bij Live geeft het dan 2,67 kWh/0,56 euro aan. zie bijgevoegde plaatjes.

Welke van deze informatie is nu de juiste?

Mike
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 3 mei 2017, 16:10

Hoi Mike, bedankt voor je bericht en de printscreens.

De live functie hoort inderdaad te werken en die bedragen horen ook overeen te komen.

Ik heb je vraag met printscreens doorgezet naar onze technische dienst, zodat zij dit kunnen uitzoeken en oplossen.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Mike, bedankt voor je bericht en de printscreens.

De live functie hoort inderdaad te werken en die bedragen horen ook overeen te komen.

Ik heb je vraag met printscreens doorgezet naar onze technische dienst, zodat zij dit kunnen uitzoeken en oplossen.

Groetjes, Tanja
Ik hoor wel wanneer het opgelost is en wat de oorzaak was. Mike Koster
Hier exact hetzelfde probleem!

Groeten,

Erik
Sinds gisteravond 22:30 uur is er niets meer geregistreerd in de app. Is men ergens mee bezig geweest?
Reputatie 1
Bij mij hetzelfde
Na het resetten van de Qbox doet de uitlezing het weer. Zeker iets gebeurd bij Qurrent, onderhoud of zo. Misschien ook een optie om dit van te voren aan te kondigen in de app en op de site. Kunnen we er alvast rekening mee houden. Maar het verschil in verbruikskosten is er nog steeds.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Mike,

Ik heb in je gegevens het een en ander aangepast. Fijn dat het nu weer werkt!

Groeten van Giulia

Reageer