Beantwoord

QBox opnieuw koppelen?

  • 4 juli 2017
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Hallo,
Ik heb al een tijdje een Qbox in gebruik. Sinds zaterdag nemen we ook stroom af via Qurrent, maar nu werkt de Qbox niet meer. Ik vermoed dat bij het activeren van ons abonnement de reeds aanwezige Qbox buiten beschouwing is gelaten. Kunt u deze opnieuw koppelen?

Alvast bedankt!

Groeten,
Gerald
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 4 juli 2017, 10:32

Hoi Gerald,

Goed dat je ons op meerdere kanalen tegelijk weet te vinden 😉 Je Qbox hebben we inmiddels gekoppeld. Heb je weer inzicht in je verbruik?

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Natalia,
Hartelijk dank voor de reactie. Ik heb weer live inzicht in mijn gebruik!
In eerste instantie zag ik nog niet de real-time data, maar nadat ik de app opnieuw heb opgestart werkte het weer als vanouds. Helemaal top!

Groeten,
Gerald
Hoi Gerald,

Goed dat je ons op meerdere kanalen tegelijk weet te vinden 😉 Je Qbox hebben we inmiddels gekoppeld. Heb je weer inzicht in je verbruik?

Groeten,

Natalia

Reageer