Vraag

Qbox probleem, geen live-functie

• 29 november 2018
  • 9 reacties
  • 242 keer bekeken

Hallo,

Zoals iemand anders al aangaf is er een probleem met de live-functie, ik heb dat probleem ook waarbij de live-functie niet werkt maar de rest van de functies wel en de Qbox een oranje lampje heeft. Graag hoor ik of de functie binnen een maand gefixt kan worden aangezien Qbox over een maand stopt, ik heb nog geen gebruik kunnen maken van de Qbox: hij is gisteren geactiveerd.

Mvg,

Jefta Mulder

9 reacties

Update:inmiddels ontvang ik wel een waarde via de live functie. De gas meting doet het echter niet want in het dag-overzicht is die niet up to date. Daarbij brandt mijn lampje nog oranje

Update 2: De live functie gaf een foutieve waarde, hij werkt dus toch niet.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Shirokii,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je hier ook over hebt gemaild, en dat mijn collega deze kwestie heeft doorgezet naar de Qbox afdeling. Zodra dit is opgelost, zullen wij je hierover informeren.

Groet,
Tomer
Nog steeds niet opgelost...
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Shirokii.

Bedankt voor je bericht.

Jammer om te horen dat het probleem nog niet is opgelost. Ik heb het probleem weer gemeld bij onze IT-afdeling waar Tomer al eerder dit probleem heeft gemeld.
Gemiddeld duurt de afwerking van deze taken wel twee tot drie weken dus ik kan je niet met zekerheid zeggen of dit probleem nog wordt opgelost voor 1 januari.

Groeten,
Julian
Jammer om dat te horen, bedankt voor het laten weten.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Shirokii,

Inmiddels zou het verbruik in Mijn Energie weer zichtbaar moeten zijn. Wij horen graag of dat voor jou ook zo is.

Groet,
Tomer
In mijn energie op de browser zie ik het wel maar dat is nooit het probleem geweest, het gaat om d live functie in de app.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Shirokii.

Ik heb aan onze IT-afdeling gevraagd of zij de weergave in de mobiele applicatie van Mijn Energie voor je kunnen herstellen.
Zodra dit gebeurd zou moeten zijn breng ik je hier uiteraard van op de hoogte.

Groeten,
Julian
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @Shirokii,

Zoals als je waarschijnlijk wel hebt vernomen zijn we per 1 januari gestopt met de Qbox. Het is dus sowieso niet meer mogelijk om live data in te zien, zowel op de app als in de Mijn Energie omgeving. Ik zie wel dat je slimme meter op dagelijks uitlezen staat dus de data per dag zal nu met 2-4 dagen vertraging verschijnen.

Groetjes,

Fokke

Reageer