Beantwoord

Qbox retour gestuurd, ontvangstbevestiging en borg?

• 8 maart 2019
  • 7 reacties
  • 284 keer bekeken

Op 20 februari is mijn qbox afgeleverd aan het kantoor van Qurrent ovv klantnummer.

Ik heb niet binnen de gestelde twee weken mijn borg á 89 euro terug ontvangen.

Graag zou ik vernemen wanneer ik deze kan verwachten. Helemaal niets horen is niet prettig.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Simon van Qurrent 8 maart 2019, 13:21

Hoi @JeroenInHaarlem,

Bedankt voor je bericht.

Excuses dat je van ons nog niets gehoord hebt. Ik heb mijn collega gesproken en je bent op de lijst gezet voor de borg uitbetaling. De betaling wordt dinsdag naar de bank gestuurd. De borg zou dus binnen twee weken op je rekening moeten staan.

Groet, Simon
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @JeroenInHaarlem,

Bedankt voor je bericht.

Excuses dat je van ons nog niets gehoord hebt. Ik heb mijn collega gesproken en je bent op de lijst gezet voor de borg uitbetaling. De betaling wordt dinsdag naar de bank gestuurd. De borg zou dus binnen twee weken op je rekening moeten staan.

Groet, Simon
Dank je wel Simom van Qurrent!

goed weekeinde.
Hoi @JeroenInHaarlem,

Bedankt voor je bericht.

Groet, Simon

Beste @Simon van Qurrent ,

deze bovenstaande post is van 16 dagen geleden, iets meer dan 2 weken. Zou je je collega's nogmaals willen verzoeken de terugbetaling in gang te zetten? Ik heb nog niets ontvangen!!

Jeroen
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @JeroenInHaarlem,

Ik heb het even gecontroleerd er het lijkt inderdaad niet uitbetaald. Mijn excuses hiervoor. Ik heb de financiële afdeling nogmaals de opdracht gegeven om de borg terug te betalen.
De verwachting is dat dit volgende week op je rekening zou moeten staan.

Groet, Simon
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @JeroenInHaarlem,

Ik heb het nog eens nagevraagd, en het bedrag zou binnen een week op je rekening moeten staan.

Bedankt voor je geduld!

Groet,
Tomer
Ik heb het binnen! dank je wel. Ga jullie goed Qurrent.

Groeten Van De Bron.

Jeroen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @JeroenInHaarlem,

Goed om te horen!

Groet,
Tomer

Reageer