Beantwoord

Qbox solar en de telefoonapp werken niet goed meer

• 19 februari 2017
  • 3 reacties
  • 146 keer bekeken

• Q-starter
  • 1 reactie
Qbox solar 6 februari geïnstalleerd. Lampje knippert eerst oranje-rood dan meerdere keren groen en zo voort. Ook wordt het live ge- en verbruik niet gemeld op de telefoon app. Ik zie wel de zelfopwekking in de dagoverzichten. Verder is erg storend dat er nu en aantal malen in de app wordt gevraagd of ik een qbox wil bestellen?
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 23 februari 2017, 12:20

Hoi wim,

Goed om te horen dat je je verbruik weer in kunt zien! Ik heb je Qbox weer gekoppeld aan je account in MijnEnergie, dus nu zou je de vervelende 'Geen Qbox' melding niet meer moeten krijgen!

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi wim,

We hadden afgelopen tijd wat problemen met de Qbox wegens een storing, het lijkt erop dat je Qbox hierdoor 'los geraakt' is van je account. Zou je het serienummer van je Qbox kunnen sturen (eventueel in een privébericht)? Dit is een 10-cijferig nummer dat je op de achterkant van je Qbox kunt vinden. Dan zorgen wij er verder voor dat je Qbox het weer gaat doen.

Groeten,

Natalia
hallo Ntalie,
het nummer is 16-10-001-992 maar inmiddels geeft de app nu ook weer het live verbruik goed weer. blijf wel last houden van die vervelende melding "Geen Qbox" bestel een qbox.
en ook het lampje knippert af en toe oranje/rood
groet wim
Hoi wim,

Goed om te horen dat je je verbruik weer in kunt zien! Ik heb je Qbox weer gekoppeld aan je account in MijnEnergie, dus nu zou je de vervelende 'Geen Qbox' melding niet meer moeten krijgen!

Groeten,

Natalia

Reageer