Beantwoord

Qbox werkt goed maar ik krijg geen gegevens in de app en op de laptop

  • 14 mei 2017
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

Sinds dinsdag heb ik de Qbox geïnstalleerd en in mijn gegevens zie ik dat hij is geactiveerd.
Vanaf dat moment krijg ik geen data meer binnen. Niet op de computer, niet op de laptop en ook niet via de app.

Het activeren van de Qbox was problematisch en is volgens mij niet geheel afgerond. Toen ik het opnieuw probeerde kreeg ik de melding dat het formulier niet verstuurd kon worden.

Graag antwoord wat te doen.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 15 mei 2017, 15:57

Hoi Pieter,

Ik zie dat je Qbox een goede internetverbinding heeft, maar dat hij als ledmeter was geactiveerd. Ik heb het zojuist aangepast naar Slimme meter en nu werkt je Qbox :)

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Pieter,

Ik zie dat je Qbox een goede internetverbinding heeft, maar dat hij als ledmeter was geactiveerd. Ik heb het zojuist aangepast naar Slimme meter en nu werkt je Qbox :)

Groetjes, Tanja

Reageer