Beantwoord

Qbox werkt na activeren niet?

  • 28 maart 2017
  • 9 reacties
  • 304 keer bekeken

Zeer frustrerend. Duo ontvangen met Mono manual: zoek het maar uit . .

- geactiveerd , OK
- aangesloten met gezond verstand, OK
- alle lampjes groen, OK

Qurrent app: geen live verbruiksgegevens

- opnieuw activeren: Kan niet of site loopt vast
- bellen: na twee keer lang in de wacht opgegeven

Lieve mensen van Qurrent.
Dit is een complex product met veel haken en ogen.

Graag contact, u heeft mijn telefoonnummer.
Ik heb het best druk, maar ik neem wel op . . .
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 31 maart 2017, 16:13

Hoi L.R. Bordes,

Zoals Tanja eergisteren schreef, is je Qbox in ons systeem omgezet naar Duo door een collega van ons. Wij zien ook live gegevens in goede orde binnenkomen. Ik heb zojuist alle instellingen nogmaals nagelopen en nog wat aangepast om er zeker van te zijn dat de data van de Qbox goed aan jouw account gekoppeld wordt. Kun je laten weten of dat positief resultaat opgeleverd heeft?

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi L.R.Bordes, goed om te horen dat je inmiddels een collega hebt gesproken :)

Ik zie dat het meteen al is aangepast en dat je Qbox sinds 16:45 al werkt.

Groeten van Tanja
Hoi L.R. Bordes,

Zoals Tanja eergisteren schreef, is je Qbox in ons systeem omgezet naar Duo door een collega van ons. Wij zien ook live gegevens in goede orde binnenkomen. Ik heb zojuist alle instellingen nogmaals nagelopen en nog wat aangepast om er zeker van te zijn dat de data van de Qbox goed aan jouw account gekoppeld wordt. Kun je laten weten of dat positief resultaat opgeleverd heeft?

Groeten,

Natalia
afgekoppeld, ga em inpakken en retour sturen.
Wat een timing zeg, terwijl ik mijn vorige bericht aan het typen was heb je de Qbox blijkbaar losgekoppeld. Kun je ons nog één kans geven en kijken of mijn acties enig effect hebben gehad?

Groeten,
Natalia
Reputatie 2
Badge +8
Wat fijn L.R. Bordes,

Bedankt dat je dit met ons deelt, doet ons zeker goed!

Groeten van Giulia
net na een kwartier in de wacht een vriendelijke dame aan de telefoon:

in het systeem stond dat ik een qbox mono had, en dan werkt het niet . . .

ze gaat het omzetten naar een qbox duo, en dan werkt het morgen wel. OK.
eventjes ja,

vandaag weer gebeld, nog een vriendelijke dame:
"Ja, ik zie dat er een verzoek is geplaatst voor het omzetten van mono naar duo.
Ik zal het u voor 19.00 laten weten als het gelukt is."

Niets gehoord . . . .

Als het technisch niet mogelijk is om het om te zetten, of de betreffende medewerker heeft dit hoofdstuk nog niet in de cursus gehad,
zal ik het pakketje met de duo dan maar retour sturen?

Ik ben drie dagen verder, 4 x een kwartier (of langer) telefonisch in de wacht gestaan, maar nog steeds geen Live inzicht via mijn duo boxjes.

Jammer, het klonk al zo mooi . . .
niets meer gehoord, werkt nog steeds niet.
afgekoppeld, ga em inpakken en retour sturen.
Ik heb afgelopen weekend de box weer uitgepakt en aangesloten.

Het werkt! Bedankt voor de ondersteuning.

Vr groet, Laurens Bordes

Reageer