Beantwoord

Qbox werkt niet bij Landis Gyr ZCF110CBtFs2

• 1 maart 2017
  • 5 reacties
  • 339 keer bekeken

• Q-starter
  • 4 reacties
ik heb een Qbox mini Duo overgenomen van een kennis. Hij staat nu geactiveerd op mijn account. De set is aangesloten en geeft groen licht. ik krijg alleen geen data binnen. Mijn slimme meter is een Landis Gyr ZCF110CBtFs2
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 14 maart 2017, 15:39

Hoi Jmk,

Leuk om je hier ook op de Community tegen te komen ;)

Je Qbox werkt inmiddels naar behoren en daar zijn wij heel blij mee.

Veel plezier ermee!

Groetjes van Giulia
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jmk,

De Landis Gyr ZCF110 CB tFs2 zou gewoon moeten werken. De Landis Gyr ZCF 110 CC werkt momenteel nog niet.

Zit de zwarte adapterkabel in de tussen de slimme meter en de kabel naar de Qbox?

Groeten van Tanja
IK heb de originele zwarte kabel niet. heb daarom een volledig (6) bedrade standaard kabel aangesloten. ter info. Bij de overname zat er ook een Qbox solar bij. deze gebruik ik niet. vandaar een standaard kabel. heeft de lengte van deze kabel nog iets te maken met signaal?
ter info. beide leds branden constant groen.
Hoi Jmk,

De Landis Gyr ZCF110 CB tFs2 zou gewoon moeten werken. De Landis Gyr ZCF 110 CC werkt momenteel nog niet.

Zit de zwarte adapterkabel in de tussen de slimme meter en de kabel naar de Qbox?

Groeten van Tanja
Volgens mijn Profiel heb ik geen slimme meter. Bij het activeren heb ik echter wel de Landis Gyr ZCF110 CB tFs2 als slimme meter ingevoerd.

kan ik hem alsnog zelf invoeren/wijzigen of dient Qurrent dit te doen?
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Jmk,

Leuk om je hier ook op de Community tegen te komen ;)

Je Qbox werkt inmiddels naar behoren en daar zijn wij heel blij mee.

Veel plezier ermee!

Groetjes van Giulia

Reageer