Beantwoord

Qbox wijziging naar slimme meter?


Hallo,
Heb sinds 11-10-2017 slimme meters gekregen gas en elektra.
Alle gegevens door gegeven. Kabeltje geplaatst. Maar er gebeurt niks alleen een rood lampje.
2 keer gemaild met qurrent. 1 keer gebeld maar nog steeds geen reactie.
Qbox meerdere malen gereset (even groen daarna weer rood.
Alles draaide voor de meter wissel goed.
Wat gaat hier mis.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 25 oktober 2017, 09:43

Jouw slimme meter bezit een DSMR 5.0 versie Theo.
Ik heb de firmware upgrade uitgevoerd en de Qbox geeft nu data door.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Theo!
Een warm welkom op de community.

Ik ben erg benieuwd welke soort slimme meter jij ontvangen hebt.
Ben je in de mogelijkheid om een foto naar mij toe te sturen van jouw slimme meter?

Groeten van Giulia
Reputatie 2
Badge +8
Jouw slimme meter bezit een DSMR 5.0 versie Theo.
Ik heb de firmware upgrade uitgevoerd en de Qbox geeft nu data door.

Groeten van Giulia
Hallo Giulia,

Bedankt voor de ondernomen actie.
Ik heb nu problemen met het uitlezen op de pc.
Via het mobiel gaat ie goed.
Heb een topic onder qbox gezet in de community.
Ik ben benieuwd naar de oplossing.

Met vriendelijke groet,

Theo Kuipers
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Theo!

Oh wat vervelend.
Ik zie het, ik zal jouw vraag in dat topic beantwoorden ;)

Groeten van Giulia
Heb vanmorgen een slimme meter gekregen. Mijn Qbox is daarop aangesloten door de instalateur en heeft een grown lampje. Het lijkt echtet alsof en geen data naar de app gaan. Wat moet ik doen? Bij voorbaat dank.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi PeterHoefsloot,

Ik zie dat je zaterdag contact hebt gehad met mijn collega. Heb je het zwarte kabeltje inmiddels binnen?

Groet,

Jeroen

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen