Beantwoord

Qurrent app ontkoppeld van Qbox?

  • 9 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

Goedendag,

Sinds een paar weken geeft de qurrent-app aan dat ik geen Qbox heb, hoewel ik deze wel degelijk heb, en al eerder gegevens in de app te zien heb gehad. Ik heb via een emailformulier hier een vraag over gesteld, en ik ben toen teruggebeld met de mededeling dat door een fout bij Qurrent mijn QBox ontkoppeld is, en dat ik deze online opnieuw moet koppelen.

Nu heb ik dit geprobeerd, maar ik kan nergens in mijn dashboard vinden waar ik dit zou moeten doen. Kan iemand mij hiermee helpen?

Groeten,

Vincent Mastenbroek.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 9 augustus 2017, 16:42

Hoi Vincent,

Leuk je hier tegen te komen!

Ik heb de Qbox opnieuw gekoppeld aan jouw account.
Binnen een uur zal je alle gegevens weer in kunnen zien.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Goed om te horen Vincent!
Veel plezier ermee! :)

Groetjes, Vita
Hallo Giulia,

Bedankt. Ik heb de stekker eruit gehaald, en tegelijkertijd heb je waarschijnlijk mijn QBox opnieuw gekoppeld. Toen ik de stekker een uurtje later er weer in deed, en de app raadpleegde werkte alles weer als vanouds.

Groeten,

Vincent.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Vincent,

Leuk je hier tegen te komen!

Ik heb de Qbox opnieuw gekoppeld aan jouw account.
Binnen een uur zal je alle gegevens weer in kunnen zien.

Groeten van Giulia
Badge +5
Heeft u al geprobeerd om de stekker er uit te trekken, een kwartiertje wachten, en terug te steken?
Welke lampjes branden er op de QBox?
Heeft u een QBox of twee (Duo = Draadloos)