Beantwoord

Scherm wordt geblokkeerd door pop up met vraag om Qbox te bestellen.

  • 28 september 2017
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

Is het mogelijk om dit op te lossen
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 29 september 2017, 12:06

Hoi Dirk-Jan van den Bos,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

De pop-up is zichtbaar voor klanten die nog geen Qbox hebben.
Krijg je deze pop-up terwijl je wel een Qbox hebt? Dan koppelen we de Qbox graag opnieuw aan jouw account.

Dit hebben we zojuist voor je gedaan, Over een uur zal de melding weg zijn en kun je je gegevens weer inzien.

Fijn weekend!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hoi Dirk-Jan van den Bos,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

De pop-up is zichtbaar voor klanten die nog geen Qbox hebben.
Krijg je deze pop-up terwijl je wel een Qbox hebt? Dan koppelen we de Qbox graag opnieuw aan jouw account.

Dit hebben we zojuist voor je gedaan, Over een uur zal de melding weg zijn en kun je je gegevens weer inzien.

Fijn weekend!

Groetjes, Nina

Reageer