Beantwoord

Sinds de update van 18 juli 2018 werkt mijn Qbox niet meer naar behoren wat nu?

• 19 juli 2018
  • 11 reacties
  • 282 keer bekeken

Q box werkt sinds 18 julli niet naar behoren
geen uitlezing meer van energieverbruik
en het dagverbruik werkt wel maar geeft een onlogisch verbruik aan.
Zowel bij het gas als elechtrische tijd geen bedrag meer zichtbaar
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 26 september 2018, 12:36

Hoi @MauritsPrince,

Dank voor je reactie.
Wat bij jou het probleem lijkt te zijn is dat het totaal aantal kWh onder de grafiek niet klopt.
Dit probleem is inmiddels bekend bij ons. Sinds de update in Mijn Energie op 13-9 wordt dit totaal in de dagweergave in de app verkeerd weergegeven. Het aantal kWh wordt met factor 12 vermenigvuldigd.

Onze IT-afdeling is bekend met dit probleem en is bezig met het oplossen daarvan. Op deze pagina worden updates gegeven over de wijzigingen in Mijn Energie.

Groet, Joost
Bekijk origineel

11 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Na de Qurrent werkzaamheden van 18-07-2018.
Bedankt voor jou reactie
zag dat er meer het probleem hebben na de laatste update van 18 juli
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @HdeVreede,

Bedankt voor je bericht.
Ik heb zojuist gekeken in je energiegrafieken en hier komt inderdaad data door die niet plausibel lijkt.
Daarom heb ik de zojuist opnieuw geactiveerd. Als het goed is zal de Qbox binnen enkele uren accurate data inladen en doorgeven aan de energiegrafieken.

@KlaasApperlo, bedankt voor je bericht.
Ook jouw Qbox heb ik handmatig geactiveerd dus ook in jouw geval zou er binnen enkele uren accurate data door moeten komen.

Groeten,
Julian
Badge +4
hier het zelfde uevel beging ging het goed maar de laaste 2 weken wordt het een puinhoop kwa standen
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @John.v ,

Voor jou heb ik de Qbox ook opnieuw geactiveerd.
Hij zou binnen enkele uren nu de goede data moeten doorgeven.
Laat je weten of dit heeft geholpen?

Groet, Joost
Badge +4
ik heb sinds de laaste update geen goede info meer in de app
ik heb vandaag niks gebruikt en niks terug geleverd dus via de site sta ik op 0 kwh
op de app sta ik 5.42 kwh in de min of wel dit zou ik terug geleverd das niet waar dus de app registreerd de dag uit lezing niet goed

mvg John V
Badge +4
vandaag 7 kwh binnen gekregen min de aftrek van gebruikkom ik op 3 kwh in de -
maar wat geeft de app van qurrent aan dat ik -26 kwh heb binnen gekregen nou echt niet

Dus qurrent het op nieuw koppelen van de q box werkt dus niet de app werkt niet goed

inloggen via internet gaat alles wel goed . Er is duidelijk wat met de app aan de hand.

mvg John V
Badge +1
Hai. Ik heb hetzelfde probleem
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @John.v,

Bedankt voor je berichten.

Jammer om te horen dat de activatie van de Qbox niet het gewenste effect heeft gehad. Zou je een screenshot kunnen uploaden van de incorrecte weergave(n) van de mobiele applicatie?
Dan kunnen wij dit doorgeven aan onze IT-afdeling en vragen of zij het probleem kunnen verhelpen.

@MauritsPrince, zou jij ook een screenshot kunnen uploaden van de incorrecte weergave(n) van de mobiele app? Dan vraag ik de IT-afdeling ook voor jou op zoek te gaan naar een oplossing.

Groeten,
Julian
Badge +1
Om

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @MauritsPrince,

Dank voor je reactie.
Wat bij jou het probleem lijkt te zijn is dat het totaal aantal kWh onder de grafiek niet klopt.
Dit probleem is inmiddels bekend bij ons. Sinds de update in Mijn Energie op 13-9 wordt dit totaal in de dagweergave in de app verkeerd weergegeven. Het aantal kWh wordt met factor 12 vermenigvuldigd.

Onze IT-afdeling is bekend met dit probleem en is bezig met het oplossen daarvan. Op deze pagina worden updates gegeven over de wijzigingen in Mijn Energie.

Groet, Joost

Reageer