Beantwoord

Slimme meter

• 8 januari 2019
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Hoe kom ik aan een gratis slimme meter?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 10 januari 2019, 09:23

Hoi Ron,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!
Komende jaren vervangen de netbeheerders alle meters voor slimme meters. Bij je netbeheerder kun je nagaan wanneer jouw postcode aan de beurt is hiervoor.

Ik zie in jouw account dat je al slimme meters hebt hangen. Ze worden alleen nog niet dagelijks uit gelezen, maar eens per maand. Als je wil kan ik dit voor je wijzigen naar dagelijks of per kwartier.
Dan kun je je verbruik bijhouden in Mijn Energie.

Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Ron,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!
Komende jaren vervangen de netbeheerders alle meters voor slimme meters. Bij je netbeheerder kun je nagaan wanneer jouw postcode aan de beurt is hiervoor.

Ik zie in jouw account dat je al slimme meters hebt hangen. Ze worden alleen nog niet dagelijks uit gelezen, maar eens per maand. Als je wil kan ik dit voor je wijzigen naar dagelijks of per kwartier.
Dan kun je je verbruik bijhouden in Mijn Energie.

Groet, Joost
Dag Joost.

Dank je wel voor je reactie. Graag zie ik dat je de uitlezing aanpast voor ons.
Hiet liefste zo overzichtelijk mogelijk, dus per kwartier.

Groetjes Ron.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Ron,

Ik heb het voor je aangepast.
De data komt met een paar dagen vertraging binnen. Ik verwacht dat je aan het eind van het weekend je eerste verbruik binnen ziet komen!

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen