Beantwoord

Slimme meter niet aanwezig in mijn profiel?

  • 19 juni 2017
  • 1 reactie
  • 133 keer bekeken

In mijn profile settings staat bij energiemonitoring bij slimme meter "niet aanwezig".
Ik heb nu wel een slimme meter. Hoe kan dit aangepast worden?
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 21 juni 2017, 11:06

Hoi Roel,

Ik zie dat je ons ook gebeld hebt hierover! Mijn collega heeft de instellingen aangepast zodat er een slimme meter gekoppeld is aan je Qbox. Vandaag heeft een andere collega het zwarte adapterkabeltje op de post gedaan.
Ik heb nog één laatste vraag aan jou: Kun je misschien het merk en type van je meter controleren? Meters ISKRA AM550 en Landis & Gyr ZCF110CCtFs2 zijn op dit moment softwarematig niet compatibel met de Qbox (lees https:// https://community.qurrent.nl/qbox-24/werkt-de-qbox-met-de-iskra-am550-of-landis-en-gyr-smr-5-0-slimme-meter-472meer over). Daarom willen we dit graag voor de zekerheid checken. Er wordt overigens wel aan gewerkt en we verwachten in de loop van de zomer een oplossing.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Roel,

Ik zie dat je ons ook gebeld hebt hierover! Mijn collega heeft de instellingen aangepast zodat er een slimme meter gekoppeld is aan je Qbox. Vandaag heeft een andere collega het zwarte adapterkabeltje op de post gedaan.
Ik heb nog één laatste vraag aan jou: Kun je misschien het merk en type van je meter controleren? Meters ISKRA AM550 en Landis & Gyr ZCF110CCtFs2 zijn op dit moment softwarematig niet compatibel met de Qbox (lees https:// https://community.qurrent.nl/qbox-24/werkt-de-qbox-met-de-iskra-am550-of-landis-en-gyr-smr-5-0-slimme-meter-472meer over). Daarom willen we dit graag voor de zekerheid checken. Er wordt overigens wel aan gewerkt en we verwachten in de loop van de zomer een oplossing.

Groeten,

Natalia

Reageer