Beantwoord

Verhoogt Qurrent per 1 jan 2019 de tarieven en kan ik mijn nieuwe maandbedrag doorkrijgen?

• 18 december 2018
  • 1 reactie
  • 197 keer bekeken

Beste mensen,

Nu betaal ik een maandbedrag van € 156 p/m. Omdat ik een slimme meter heb had ik verwacht van jullie door je krijgen wat vanaf 1 januari het correcte maandbedrag is, zodat ik dit eerlijk kan vergelijken met andere aanbieders.
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 19 december 2018, 13:06

Hoi Hester,
Dankjewel voor je bericht. Jouw eigen tarieven zullen niet stijgen, omdat je deze hebt vastgelegd tot 7-2019.
De belastingen zullen naar alle waarschijnlijkheid wel een stukje stijgen. Wat je nieuwe termijnbedrag zou zijn kan ik je nu niet zeggen.

Mocht dit veel veranderen dan krijg je van ons een bericht dat we je termijnbedrag aanpassen. Bij kleine hoeveelheden doen we dit niet automatisch.
Maar als je ons tegen die tijd weer een bericht stuurt kunnen we een nieuw bedrag voor je berekenen.

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Hester,
Dankjewel voor je bericht. Jouw eigen tarieven zullen niet stijgen, omdat je deze hebt vastgelegd tot 7-2019.
De belastingen zullen naar alle waarschijnlijkheid wel een stukje stijgen. Wat je nieuwe termijnbedrag zou zijn kan ik je nu niet zeggen.

Mocht dit veel veranderen dan krijg je van ons een bericht dat we je termijnbedrag aanpassen. Bij kleine hoeveelheden doen we dit niet automatisch.
Maar als je ons tegen die tijd weer een bericht stuurt kunnen we een nieuw bedrag voor je berekenen.

Groet, Joost

Reageer