Beantwoord

Waarom geeft de app en MijnEnergie bij mij geen registratie vanaf 19-8?

  • 19 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 96 keer bekeken

De app en de website registreren vanaf vandaag (19 aug) niet meer. Iemand meer die hier last van heeft? I nogal eens een keer mis, vooral met de app. Jammer dat hier niet meer aandacht aan besteed wordt door Qurrent, ....is (als het werkt) wel een nuttige tool voor monitoring.
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 21 augustus 2017, 17:39

Hoi FLHAKerkhof,

Wat bedoel je precies met 'de app en de website registreren [...] niet meer'? Heb je het over je vebruik en opwek die door de Qbox Solar geregistreerd worden? Vrijdag hadden we last van een storing, waardoor de Qbox data niet goed doorgegeven werd. Na zo'n storing kan het zo zijn dat de data niet meer live, maar eens in de kwartier of zelfs een uur geregistreerd wordt. Hierdoor zie je dan ook geen 'Live' verbruik in de app. Het proces herstelt zichzelf vanzelf, meestal binnen een paar uur.
Komen de gegevens inmiddels wel weer goed binnen?

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi FLHAKerkhof,

Wat bedoel je precies met 'de app en de website registreren [...] niet meer'? Heb je het over je vebruik en opwek die door de Qbox Solar geregistreerd worden? Vrijdag hadden we last van een storing, waardoor de Qbox data niet goed doorgegeven werd. Na zo'n storing kan het zo zijn dat de data niet meer live, maar eens in de kwartier of zelfs een uur geregistreerd wordt. Hierdoor zie je dan ook geen 'Live' verbruik in de app. Het proces herstelt zichzelf vanzelf, meestal binnen een paar uur.
Komen de gegevens inmiddels wel weer goed binnen?

Groeten,

Natalia

Reageer