Beantwoord

Waarom geeft mijn Qbox geen data door?

Toon eerste bericht

29 reacties

Badge +1
Beste Tomer,

Op 20 juli heb je mij beloofd een nieuwe QBox Duo toe te sturen.

Hoi Adri,

Het lijkt erop dat je Qbox Duo niet meer goed werkt. Wij zullen je daarom een nieuwe toesturen.

Groet,
Tomer

Tot op heden heb ik nog niets van je mogen ontvangen.

Hoor graag

mvg

Adri
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Adri,

Volgens ons systeem is er wel een Qbox Duo verstuurt. Het kan zijn dat wij je postadres verkeerd in ons systeem hebben. Zou je deze voor de zekerheid kunnen sturen naar vraag@qurrent.nl?

Groet,
Tomer
Badge +1
Tomer,

Ik heb op 14 augustus naar aanleiding van bovenstaand verzoek een aan jou gericht mailtje gestuurd naar vraag@qurrent.nl met mijn postadres (staat wel degelijk juist vermeld in mijn profiel) om te checken waar mijn Qbox Duo naar toe gestuurd zou zijn.

De enige reactie die ik tot op heden hierover heb mogen ontvangen, is de overbekende standaardmail
quote:
"We hebben jouw bericht ontvangen. Je moet alleen nog even geduld hebben. We gaan aan de slag om binnen 2 weken een antwoord een antwoord op jouw vraag te geven."

Ik vind het op zijn zachts uitgedrukt heel vreemd, dat, als jij mij verzoekt een mailtje te sturen, die dan niet snel op jouw bureau terecht komt.

Ik meld ook nog maar even dat de Qbox Duo die een maand geleden door jullie verstuurd zou zijn nog steeds niet in mijn bezit is.

graag een spoedige reactie

groet

Adri
Badge +5
Hoi AdrideRuijter,

Bedankt voor je bericht, wij hebben je e-mail in goede orde ontvangen. De Qbox Duo is op 24-07-2018 naar het juiste adres verstuurd, echter begrijpen we uit je bericht dat deze nooit is aangekomen.
Daarom gaan we je deze week een nieuwe Qbox Duo toesturen, deze zou je dan uiterlijk volgende week binnen moeten hebben!

Ik wens je verder een fijne dag toe!

Groet,
Serena

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen