Beantwoord

Waarom geeft Qbox hoog gasverbruik weer?

• 4 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

Volgens de website van Qurrent in samenhang met de Qbox heb ik gistermorgen meer dan 4 kuub gas gebruikt. Ongeveer de helft van heel Juli. Uiteraard klopt dat niet.

Als ik kijk naar de maandelijkse uitlezing van 1 Augustus staat daar 791, als ik op de slimme meter kijk staat er nu 792.... dus niks geen 4 kuub verbruik gisteren.

Dus waar zit de fout precies, en is het op te lossen?
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 21 augustus 2018, 15:57

Hoi Trevor,

Wij hebben de data opnieuw uitgelezen. Helaas heeft dit niets veranderd. Dit kunnen wij dan ook niet meer veranderen.

Indien er in de toekomst weer een verschil optreedt tussen het verbruik dat op de meter staat en Mijn Energie, horen wij dat graag.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Trevor,

Als er een discrepantie zit tussen wat de slimme meter en de Qbox laten zien, is het aannemelijk dat de fout zit in de laatste.

Ik heb mijn Qbox collega's hierover op de hoogte gesteld. Zodra we meer duidelijkheid hebben, zullen wij je hierover informeren.

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Trevor,

Wij hebben de data opnieuw uitgelezen. Helaas heeft dit niets veranderd. Dit kunnen wij dan ook niet meer veranderen.

Indien er in de toekomst weer een verschil optreedt tussen het verbruik dat op de meter staat en Mijn Energie, horen wij dat graag.

Groet,
Tomer

Reageer