Vraag

Waarom heb ik geen inzage meer in mijn gasverbruik?

• 17 april 2018
  • 8 reacties
  • 134 keer bekeken

Mijn Qbox heeft een update gehad uitgevoerd door Qurrent , i.v.m. uitval totale data. Het elektra verbuik is nu in beeld, maar de data van gasverbruik is niet terug gekomen. Niet in de Qbox en ook niet in de website.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi R. Surstedt,

Welkom op de community! Goed dat je ons hier hebt gevonden 🙂

Ik zie dat jouw vraag gisteren al door mijn collega per e-mail is beantwoord.

Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij het graag.

Groet,
Tessa
Geen uitlezing gas, het antwoordt was dat er een storing zit in de gasmeter van Enexis. Contact gehad met enexis de geeft het volgende aan:

Medewerker zegt:

Volgens onze gegevens zijn staat de uitleesfunctie aan en kan de gasmeter uitgelezen worden. Administratief is alles in orde. Wanneer Qurrent toch problemen ondervindt zal Qurrent contact met ons moeten opnemen. Zij hebben hiervoor namelijk een directe ingang naar onze afdeling Marktpartijen. Ik wil u dan ook adviseren om weer contact op te nemen met Qurrent.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi R. Surstedt.

Ik heb je bericht even verplaatst naar het bestaande topic van je.

Wij krijgen melding van Enexis dat er een storing is in de meter. Ik zal het echter doorgeven aan mijn collega's van de afdeling marktpartijen, zodat zij contact kunnen opnemen met Enexis.

Groet,
Tessa
Contact gehad met Enexis. daar is alles OK. Zij geven aan dat de storing vermoedelijk bij Qurrent zit. Zij verzoekken jullie contact met hen op te nemen om e.e.a. te controleren. Hopende op een goed resultaat voor mij, zodat ik mijn gasdata weer uit kan lezen.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @RSurstedt,

Dank je wel voor je bericht.
Onze afdeling marktpartijen is reeds bekend met de storing van je slimme meter.
Zij zullen nu contact opnemen met Enexis en overleggen over hoe deze storing zo spoedig mogelijk verholpen kan worden.
Zodra er nieuws is, word je door ons hiervan op de hoogte gebracht.

Groeten,
Julian
Wij zijn nu 24 dagen verder, en nog steeds geen data van het gasverbruik uit te lezen. Gek eigenlijk, wij kunnen in die tijd wel heen en terug naar de maan. Maar dit is blijkbaar een veel groter probleem.
Mag er nu a.u.b. een snelle oplossing komen.
Ja hoera 😂het werkt weer. Mijn gasverbruik is weer op mijn scherm.
Reputatie 4
Badge +8
Hoezee!

Goed om te horen dat het is opgelost.Het duurde even, maar dan heb je wel wat :)

Dank voor het doorgeven!

Groet,
Tomer

Reageer