Beantwoord

Waarom heb ik geen up to date gegevens in APP, zowel Qbox als Windtegoed?

• 25 juni 2017
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

Net als vele andere verhalen in de Community. Wij hebben ook de Q-Box, zoals in de beschrijving vele malen gereset.
Echter krijgen we nog steeds geen Up to date gegevens binnen op de APP. In het begin, werkte alles perfect.? Als ik na ruim een dag weer ga kijken knippert het ledje, rood oranje groen, en heb dus diverse malen ge-reset, echter zonder resultaat? - Ook hebben we recht op 2 wind tegoeden, de opbrengst resultaten in de App staat nog steeds op 0,0000. - Kan niet kloppen!! - En dan maar te zwijgen over het beloofde shirt die wij zouden krijgen. - Graag zie ik zsm. een oplossing voor mijn problemen tegemoet!
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 26 juni 2017, 15:21

Hoi Michel,

Jouw Qbox is ontkoppelt geweest van jouw account, hier kon je zelf niets aan doen.
Ik heb zojuist de Qbox weer gekoppeld aan jouw account, de gegevens van de Qbox en de totalen van de Windtegoeden (dashboard), zullen hierdoor weer zichtbaar zijn.

Mochten de opwek-gegevens van de Windtegoeden in het dashboard nog steeds uitblijven, kunnen wij dit doorzetten naar de technische dienst.

Het shirt zal pas vanaf juli naar de klanten toe worden gestuurd, omdat wij pas officieel sponsor zijn voor het nieuwe seizoen ;)

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Michel,

Jouw Qbox is ontkoppelt geweest van jouw account, hier kon je zelf niets aan doen.
Ik heb zojuist de Qbox weer gekoppeld aan jouw account, de gegevens van de Qbox en de totalen van de Windtegoeden (dashboard), zullen hierdoor weer zichtbaar zijn.

Mochten de opwek-gegevens van de Windtegoeden in het dashboard nog steeds uitblijven, kunnen wij dit doorzetten naar de technische dienst.

Het shirt zal pas vanaf juli naar de klanten toe worden gestuurd, omdat wij pas officieel sponsor zijn voor het nieuwe seizoen ;)

Groeten van Giulia
Hoi Giulia,

Bedankt voor je reaktie, idd de Q-box werkt weer.
De Windtegoeden zie ik helaas nog niet, daar gaat blijkbaar nog wat mis.
Betreft het Shirt, deze zie ik dan in Juli wel verschijnen.

Graag zie ik een reaktie tegemoet betreft de windtegoeden.

Groeten Michel Grevink
Reputatie 2
Badge +8
Bedankt voor je bericht Michel ;)

Heb dit doorgezet naar de desbetreffende afdeling.
Dan zullen de Windtegoeden binnenkort zichtbaar zijn in jouw dashboard.

Groeten van Giulia

Reageer