Beantwoord

Waarom hebben jullie de Qbox uitgeschakeld?

• 21 januari 2019
  • 1 reactie
  • 93 keer bekeken

De Q-box is uitgeschakeld, waarom.
Ik baal er ontzettend van en dat is rustig uitgedrukt.
Als het helemaal niet anders kan wil ik er zelfs voor betalen.
Zijn er meer gebruikers die er van balen?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 22 januari 2019, 11:17

Hoi @J.J.Werner.

Bedankt voor je bericht.

Je bent zeker niet de enige die baalt dat de Qbox is uitgefaseerd. Ik zal even kort toelichten waarom we deze keuze hebben gemaakt.
De slimme meters van tegenwoordig zijn in staat om per kwartier gespecificeerd het energieverbruik te monitoren en weer te geven in de energiegrafieken.
De Qbox heeft daarom geen harde meerwaarde meer behalve de live-monitoring en het monitoren van de productie van zonnepanelen middels de Qbox Solar.

Mocht je één van deze twee functies nu missen omdat de slimme meter niet in staat is dit voor je te doen, dan kan je altijd nog even kijken bij één van deze alternatieve energieverbruiksmanagers.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @J.J.Werner.

Bedankt voor je bericht.

Je bent zeker niet de enige die baalt dat de Qbox is uitgefaseerd. Ik zal even kort toelichten waarom we deze keuze hebben gemaakt.
De slimme meters van tegenwoordig zijn in staat om per kwartier gespecificeerd het energieverbruik te monitoren en weer te geven in de energiegrafieken.
De Qbox heeft daarom geen harde meerwaarde meer behalve de live-monitoring en het monitoren van de productie van zonnepanelen middels de Qbox Solar.

Mocht je één van deze twee functies nu missen omdat de slimme meter niet in staat is dit voor je te doen, dan kan je altijd nog even kijken bij één van deze alternatieve energieverbruiksmanagers.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen