Beantwoord

Waarom krijg ik mijn dagelijkse standen niet in te zien?

• 9 juli 2017
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Badge
Beste,

Ik heb ben zo'n 3 weken geleden verhuisd. Ik heb toen mijn slimme meterstanden gezet naar een dagelijkse meetfrequentie. Dit zou een paar dagen moeten duren vooraleer het verwerkt is. 3 weken later kan ik nog steeds geen slimme standen inzien.

Kunnen jullie me hiermee helpen?

Dank
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 11 juli 2017, 16:13

Hallo Bas,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
De meterstanden worden dagelijks opgevraagd bij de netbeheerder, en dit is ook wat je terugziet in Mijn Energie. Dit is inzichtelijk bij de meterstanden.
Bij stroom zul je vanaf 16 juni verbruik geregistreerd zien staan, en dit kun je waarnemen als je naar 'Energieverbruik' gaat en kijkt op week of maandniveau.

Bij gas is het echter nog niet mogelijk om deze dagelijkse meterstanden te tonen. Dagelijks sturen wij een verzoek naar de netbeheerder om de meterstanden uit te lezen, maar dit lukt niet omdat er een storing is. Deze storing is bekend bij de netbeheerder en in behandeling.

In dit centrale topic kunnen leden die hier ook problemen mee hebben zich melden.

Hopelijk lukt heb je spoedig weer inzicht in het gasverbruik!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Bas,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
De meterstanden worden dagelijks opgevraagd bij de netbeheerder, en dit is ook wat je terugziet in Mijn Energie. Dit is inzichtelijk bij de meterstanden.
Bij stroom zul je vanaf 16 juni verbruik geregistreerd zien staan, en dit kun je waarnemen als je naar 'Energieverbruik' gaat en kijkt op week of maandniveau.

Bij gas is het echter nog niet mogelijk om deze dagelijkse meterstanden te tonen. Dagelijks sturen wij een verzoek naar de netbeheerder om de meterstanden uit te lezen, maar dit lukt niet omdat er een storing is. Deze storing is bekend bij de netbeheerder en in behandeling.

In dit centrale topic kunnen leden die hier ook problemen mee hebben zich melden.

Hopelijk lukt heb je spoedig weer inzicht in het gasverbruik!

Groetjes, Nina

Reageer