Beantwoord

Waarom moeten al jullie klanten nog steeds wachten op een goede software? Ga anders snel weer terug naar de oude software en ontwikkel nieuwe op de achtergrond.

• 25 september 2018
  • 2 reacties
  • 187 keer bekeken

Ik kan alleen het verbruik en opgewekte energie op een dag grafiek zien de week, maand en jaar rapportages zijn niet goed.
Graag z.s.m. een oplossing het probleem is nu al aanwezig vanaf 13-9-`18.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 12 oktober 2018, 12:48

Beste Jan,

Zojuist heb ik terugkoppeling van onze IT-afdeling gekregen.
Omdat sinds 13 september de verbruiksdata op een andere manier wordt ingeladen is de data van de Qbox alleen nog maar inzichtelijk op dagniveau. De data op week-, maand- en jaarniveau wordt uitgelezen via de slimme meter en hier zie je dan je nettoverbruik (verbruik-opwek) terug. Als je hier dus negatief verbruik in ziet staan betekent dat dat je op dit moment hebt teruggeleverd (meer hebt opgewekt dan je hebt verbruikt).

Mocht je nog vragen hebben of verdere verduidelijking willen dan horen we het graag.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Jan,
Ik zie dat je hier deze week telefonisch contact over hebt gehad. De vraagt ligt bij de IT-afdeling.
Zodra er een update is hoor je van ons!
Groet, Joost
Reputatie 3
Badge +9
Beste Jan,

Zojuist heb ik terugkoppeling van onze IT-afdeling gekregen.
Omdat sinds 13 september de verbruiksdata op een andere manier wordt ingeladen is de data van de Qbox alleen nog maar inzichtelijk op dagniveau. De data op week-, maand- en jaarniveau wordt uitgelezen via de slimme meter en hier zie je dan je nettoverbruik (verbruik-opwek) terug. Als je hier dus negatief verbruik in ziet staan betekent dat dat je op dit moment hebt teruggeleverd (meer hebt opgewekt dan je hebt verbruikt).

Mocht je nog vragen hebben of verdere verduidelijking willen dan horen we het graag.

Groeten,
Julian

Reageer