Beantwoord

Waarom ontvang ik een bericht dat ik mijn Qbox moet activeren, als hij al geactiveerd is?

• 6 april 2017
  • 23 reacties
  • 402 keer bekeken

Waarom blijf ik dit bericht houden in mijn berichten box terwijl er in mijn profiel staat dat de Qbox is geactiveerd?
Ik kan het bericht ook niet verwijderen.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 6 juni 2017, 09:03

Goedemorgen Marc,

Je hebt aangegeven dat je ook een bericht ontvangt waarin staat dat je de Qbox nog dient te activeren.

Ik heb meteen even meegekeken in jouw gegevens.
Kan het kloppen dat je twee adressen ziet staan in het dashboard?

Ik zie namelijk in onze gegevens twee keer hetzelfde woonadres staan, op 1 adres is de Qbox niet geactiveerd en de ander wel.
Dit is de reden waarom de melding tevoorschijn komt.

Voor jou geldt hetzelfde als voor Mike, ik zet het door naar onze technische afdeling en dan zullen zij het handmatig verwijderen.
In de tussentijd mag je de melding natuurlijk negeren, dit zal verder niets belemmeren.

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

23 reacties

Hoi MikeKoster,

Vanuit dit bericht begrijp ik niet helemaal over welk bericht je het hebt. Ik zie een reactie van jou in de topic 'Waarom krijg ik al een paar dagen een onderhoudsmelding bij het inloggen in de app?' en ik vermoed dat het om de onderhoudsmelding in de app gaat. Ik wil je vragen om die topic in de gaten te houden, daar geven we regelmatig updates over de situatie.

Groeten,

Natalia
Natalia, dit zijn 2 totaal verschillende dingen. De berichtenbox is een onderdeel van Mijn Energie op de website en de onderhoudsmelding zit in de app.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Mike, is het bericht in je berichtenbox inmiddels niet meer actief?

Ik zie dat je Qbox goed geactiveerd is en volledig werkt.

Groetjes, Tanja
Hoi Mike, is het bericht in je berichtenbox inmiddels niet meer actief?

Ik zie dat je Qbox goed geactiveerd is en volledig werkt.

Groetjes, Tanja

Tanja,

Zoals je kan zien op de plaatjes is het bericht er nog steeds.

Mike
Reputatie 2
Badge +8
Bedankt voor jouw input Mike.

Door jouw duidelijke screenshots begrijp ik dit euvel.

Bij de aanmelding is er voorheen een ander adres gehanteerd wat ook in jouw Mijn Energie account vermeld staat.

Wij hebben nu alles onder het juiste adres gekoppeld en hopelijk komt de melding hierdoor te vervallen.
Indien dit niet het geval is, zet ik het door naar onze technische afdeling en dan zullen zij het handmatig verwijderen.

Groeten van Giulia
Helaas is de melding nog steeds aanwezig. Er zal dus even wat beter naar gekeken moeten worden. Mike
Hoi Mike,

Dat is vreemd! Bij ons staat alles inmiddels goed, maar dan gaan we alles nog dubbelchecken. We geven je een update zodra we achterhaald hebben waar het aan ligt.

Groeten,

Natalia
Waarom blijf ik dit bericht houden in mijn berichten box terwijl er in mijn profiel staat dat de Qbox is geactiveerd?
Bij mij speelt al maanden hetzelfde probleem. Zou u ook hier ook naar willen kijken?
Reputatie 2
Badge +8
Goedemorgen Marc,

Je hebt aangegeven dat je ook een bericht ontvangt waarin staat dat je de Qbox nog dient te activeren.

Ik heb meteen even meegekeken in jouw gegevens.
Kan het kloppen dat je twee adressen ziet staan in het dashboard?

Ik zie namelijk in onze gegevens twee keer hetzelfde woonadres staan, op 1 adres is de Qbox niet geactiveerd en de ander wel.
Dit is de reden waarom de melding tevoorschijn komt.

Voor jou geldt hetzelfde als voor Mike, ik zet het door naar onze technische afdeling en dan zullen zij het handmatig verwijderen.
In de tussentijd mag je de melding natuurlijk negeren, dit zal verder niets belemmeren.

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia

Beste Giulia,

Bedankt voor je reactie.

Waar precies zou ik dan twee adressen moeten zien staan? Ik zie er namelijk maar eentje, maar mogelijk kijk ik eroverheen.

Ik hoop wel dat de historie intact blijft als de technische afdeling iets handmatig verwijdert.

Groet,

Marc
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Marc,

Hierboven in een screenshot van Mike zie je het dashboard overzicht, in het midden staat er 'ander adres'. Is die mogelijkheid er bij jou ook?

Vaak bij de aanmelding kan er wel eens een dubbel adres naar voren schieten en dit wordt niet meteen bij ons opgeschoond, dit laat ik nu voor je doen 😉.

Maak je vooral geen zorgen dat er data zal worden verwijderd, je krijgt juist de melding omdat de Qbox niet geactiveerd is onder het 'andere adres'.
Als wij dit adres laten verwijderen, zal het desbetreffende adres worden verwijderd zonder enige gegevens.

Groeten van Giulia
Beste Giulia,

Ik zie inderdaad ook "Ander adres" staan. En als ik daarop klik verschijnen er twee min-of-meer dezelfde adressen.

Fijn dat je het laat opschonen. Bedankt daarvoor.

Groet,

Marc
Reputatie 2
Badge +8
Graag gedaan Marc ;)

Groetjes van Giulia
Giulia, klopt het dat ik de melding wel nog steeds krijg?
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Marc,

Ja dit klopt, de melding blijft voorlopig nog even naar voren komen totdat het andere adres handmatig is verwijderd door de technische dienst.

Je mag de melding negeren want het behoort tot het foutieve adres en zal niks belemmeren.

Groetjes van Giulia
Hoi Giulia,

Is de technische dienst met vakantie? Duurt allemaal lang zeg...

Groet,

Marc
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Marc, onze technische dienst heeft het momenteel best druk. Er wordt namelijk een compleet nieuwe Mijn Energie en app gebouwd. Het kan dus even duren voordat het adres verwijderd is, maar het staat zeker op hun to-do lijst.

Groeten van Tanja
Kom op, Tanja, dat kan beter, je gaat me toch niet vertellen dat 't een met 't ander te maken heeft. En zeker niet dat die melding pas verwijderd wordt, nadat er een nieuwe versie van de website en app gebouwd is. Meneer Beckers, we kunnen er op dit moment niet voor zorgen dat het acculampje van uw auto niet meer brandt, want we zijn druk bezig met de ontwikkeling van een nieuw model auto... Kan niet, hè.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Marc, nee dat zeker niet. Ze zullen het adres verwijderen nog in de huidige app en Mijn Energie. Ik bedoelde dat het alleen even kan duren door de drukte bij technische dienst.

Groeten van Tanja
Hoi Tanja, ik neem aan dat de technische dienst het nog steeds razend druk heeft...
Hoi Marc,

De technische dienst zit inderdaad niet stil.
Ik heb de afdeling gevraagd of ze er met spoed naar kunnen kijken.
Hoe graag ik het ook nu direct voor je had opgelost, we moeten beiden nog even geduld hebben voor een antwoord.

Fijn weekend alvast!

Groeten van Vita
Opgelost! Bedankt, Vita!
Hoi Marc,

Yes, goed om te horen!
Graag gedaan natuurlijk!

Groetjes, Vita

Reageer