Beantwoord

Waarom stopt mijn Qbox met data doorgeven?

• 19 augustus 2017
  • 9 reacties
  • 199 keer bekeken

Badge +4
Hallo
mijn qbox houd er om de halverklap mee op ( wordt er een beetje s**** ziek van)
zins gisteren was het weer een puinhoop deed het wel deed het niet en vanmorgen lag hij er weer helemaal uit.
kan wel klagen maar dit helpt niet. Voor de zoveelste keer de stekker er uit 1 minuut wachten sterker er weer in en hij doet het weer.
Wel heren en dames van qurrent wat wordt de oplossing dat ik als mindervalide elke keer naar de meterkast moet klossen om deze weer te laten werken.
Ik krijg bijna de intensie om de qbox op sturen en mijn geld terug te vragen of jullie sturen mij een nieuwe...
wil dit graag zsm opgelost zien. Zo te lezen ben ik niet de enige die problmen heeft met de Qbox
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 19 augustus 2017, 10:51

Goedemorgen John.v,

Jouw Qbox heeft gisterochtend even niet gewerkt omdat wij kampten met een kleine storing.
Dit is echter weer verholpen en zie dat jouw Qbox naar behoren werkt.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Goedemorgen John.v,

Jouw Qbox heeft gisterochtend even niet gewerkt omdat wij kampten met een kleine storing.
Dit is echter weer verholpen en zie dat jouw Qbox naar behoren werkt.

Groeten van Giulia
Badge +4
Het is dan wel weer opgelost. maar de vraag blijft staan!! elke keer als er storing zijn bij jullie blijkt mijn box in storing draaien oranjeen rood knipperende led en knippererende groene leds dus hij is in storing.
Elke keer moet je de stekker van de box ontkoppenen en 1 minuut wachten totdat de stekker er weer in kan doen. en kan wil in de meeste gevallen de box wel weer goed opstarten.

als de storing is verholpen bij jullie zouden de qboxen automatisch gereset ofwel opnieuw opgestart moeten worden. dan ben je heuvel ook bij hele vele andere xbox gebruikers ook op lost zo te lezen in in de community
Reputatie 5
Badge +14
Moet John.v wel een beetje gelijk geven. Er zijn van de kant qurrent nogal veel uitval van de servers, en om eerlijk te zijn nogal erg veel, het lijkt mij een kleine moeite om de firmware van de qbox zodanig aan te passen dat bij uitval automatisch een herstart volgt. Tegenwoordig heeft elk apparaat deze mogelijkheid, althans de beter kwaliteit apparaten.
Badge +4
Kijk mede naam genoot slaat precies de spijker op zijn kop. Met de mogelijk heden van tegenwoordig zouden de knappen koppen of wel ITer dit wel voor elkaar kunnen boxxen
Reputatie 2
Badge +8
Hoi John en John,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je na een storing of hapering van de Qbox, de Qbox (soms) zelf dient te resetten.
Dit is echter bij vele anderen weer niet het geval en draait de Qbox weer netjes door.

Uiteraard wil ik jullie bedanken voor jullie input en eerlijkheid over onze Qbox, ik wil graag met jullie meedenken.
Indien er een mogelijkheid bestaat dat de verbinding bij iedereen automatisch weer tot stand komt, kunnen we misschien @Niels van Qurrent erbij betrekken.

Wij willen natuurlijk ten alle tijden dat onze energiemonitor zo gebruiksvriendelijk mogelijk is of wordt.

Bedankt voor de tip en ik neem het mee in de ontwikkelingen van de Qbox samen met Niels.

Ik kom hier op terug om wat meer technisch inzicht hierover te geven.

Fijne zaterdag!

Groeten van Giulia
Badge +4
Helemaal goed. Dan ik ik dat jullie van heel veel problemen af zijn. Want er zijn vele vragen van mensen die vragen waarom werkt mijn qbox niet.
aangezien ik in de automatisering gezeten heb weet ik wel wat ik moet doen. Maar er zijn nog genoeg mensen die er niets van weten of willen weten.
Ik hoop dat we snel iets van Qurrent horen
Reputatie 2
Badge +8
Zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat Niels volgende week even komt aanschuiven ;)

Groeten van Giulia
Badge +4
Top!! Fijn weekend gewenst
Reputatie 2
Badge +8
Jij ook John 😉

Reageer