Beantwoord

Waarom verschilt mijn gasverbruik per dag?

• 14 februari 2018
  • 3 reacties
  • 187 keer bekeken

Het gasgebruik dat ik per dag in de Q-box aflees vertoont onverklaarbare verschillen: de ene dag bijvoorbeeld 20 m3 en de volgende dag 1 m3 met hetzelfde weer en stookgedrag. Wie kan dit verklaren?
icon

Beste antwoord door BertvanStraten 25 februari 2018, 21:14

De deze week iedere dag afgelezen gebruiksgegevens op de gasmeter komen overeen met de gegevens over het gasgebruik op de Qbox.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Bert van Straten,

Welkom op onze community!

Ik zie inderdaad dat je gasverbruik per dag op en neer schommelt. Om vast te stellen of deze verbruik foutief is, wil ik je vragen het verbruik dat je Qbox aangeeft verschilt van wat er op je meter te zien is. Een vergelijking over een periode van enkele dagen is voldoende.

Groet,
Tomer
De deze week iedere dag afgelezen gebruiksgegevens op de gasmeter komen overeen met de gegevens over het gasgebruik op de Qbox.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Bert,

Dank voor het doorgeven.

Het probleem ligt in dat geval niet bij de Qbox. Mocht je ervan overtuigd zijn dat je meter het verkeerde verbruik registreert, kun je hierover contact opnemen met je netbeheerder, Stedin. Wanneer zij daadwerkelijk je meter komen controleren, kunnen daar wel kosten aan verbonden zijn.

Groet,
Tomer

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen