Waarom werken mijn Qbox, app en Mijn Energie niet meer goed nadat ik ben overgestapt?

  • 11 juli 2017
  • 1 reactie
  • 100 keer bekeken

half juni aangemeld als nieuwe klant met ingang 1/7 sinds aanmelding q box van slag en verkeerde gegevens dashboard en aap doet het ook niet
meerdere x contact gehad en steeds zegt men we geven het door techn dienst maar volgens mij zijn die op vakantie nu weer 14 dg wachten ik zie wel maar maak geen reclame voor de q box nu

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Beste Asperge1,

Bedankt voor je bericht.

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat het niet lukt met de Qbox, Mijn Energie en de app.
We hebben inmiddels dagelijks contact en zoals aangegeven hebben we deze situatie geëscaleerd naar de technische ondersteuning.
We zitten hier bovenop, en ik zal deze klacht voor je indienen.
Zodra we informatie hebben nemen we contact met je op.

Groetjes, Nina

Reageer