Beantwoord

Waarom werkt de Qbox nog steeds niet?

• 14 februari 2017
  • 7 reacties
  • 418 keer bekeken

Het probleem is alleen dat je er niks aan kan doen, ongelofelijk waardeloos.

Met deze actie is voor mij iig duidelijk geworden dat Qurrent ons niet serieus neemt/capabel is, heb een overstap overwogen, nu zullen ze mij nooit als klant kunnen/mogen verwelkomen.
Ik zal zo met mijn klanten om moeten gaan.... Meer dan een week laten spartelen en nog geen oplossing, vragen wat voor lampjes er branden..... te gek voor woorden!

En je geld voor je hardware ben je kwijt.
icon

Beste antwoord door JohnKemmer 14 februari 2017, 10:06

Waarschijnlijk gen afnemer bij Qurrent. Zou je wel klant zijn weet je dat bij inleveren van de Qbox Solo je de borg terugontvangt.
En laten we wel wezen. Dit soort problemen komt overal voor op ict techniek, we hoeven alleen maar naar de overheid te kijken.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Waarschijnlijk gen afnemer bij Qurrent. Zou je wel klant zijn weet je dat bij inleveren van de Qbox Solo je de borg terugontvangt.
En laten we wel wezen. Dit soort problemen komt overal voor op ict techniek, we hoeven alleen maar naar de overheid te kijken.

Geen afnemer idd, dus hardware aanschaf kwijt. Nog een duo met teruglevering ook.

Ik betaal voor een product en mag toch verwachten dat dit werkt?
En laten we wel wezen... Ik hoef klanten geen week in de kou laten zitten of zonder stroom, gaat bij mij niet gebeuren!

En voor de ict van de overheid... Sja, daar kies ik niet zelf voor,( maar die is idd ook wel incapabel), dus die opmerking snijd geen hout.
Badge +5
Hallo Harry,

Ik snap je frustratie en deel deze met je. Ook wij willen je Qbox weer aan de praat krijgen zodat jij inzicht in je verbruik hebt. Helaas moet ik me bij John aansluiten en beamen dat er soms in de techniek wat mis kan gaan. Het moge voor zich spreken dat hier een ICT-afdeling zich de hoofden aan het breken is om de oplossing te vinden. Kleine nuance, niet alle Qboxen werken op dit moment niet. Wij verwachten dan ook dat we er gewoon weer voor kunnen zorgen dat je inzicht krijgt.

Groeten van Annick
Badge

En laten we wel wezen... Ik hoef klanten geen week in de kou laten zitten of zonder stroom, gaat bij mij niet gebeuren!.

Indien u inderdaad al een week in de kou zit, of zonder stroom, dan heeft u een punt.
Als het alleen maar gaat om het uitlezen van waardes, is de reactie enigszins overdreven.

En laten we wel wezen... Ik hoef klanten geen week in de kou laten zitten of zonder stroom, gaat bij mij niet gebeuren!.

Indien u inderdaad al een week in de kou zit, of zonder stroom, dan heeft u een punt.
Als het alleen maar gaat om het uitlezen van waardes, is de reactie enigszins overdreven.

Ik heb betaald voor een dienst en die word niet geleverd, klaar.

En als je een goed werkend product gaat wijzigen, moet je zorgen dat het werkt, en niet zo iets van "god zegene de greep".
Ik heb er alle begrip voor dat er zich een storing voor kan doen, maar dat hoort in dit tijdperk niet zo lang te duren. ( Of ze moeten dezelfde, hier al aangehaalde, ICTers van het rijk in dienst hebben.)
Daar bij komt dat ik de uitlezing gebruik om div. warmtepompen (en zonnepaneel installaties) enigszins te monitoren, dus "alleen maar uitlezen van waardes" is hier wel erg kort door de bocht.
Badge +2

Daar bij komt dat ik de uitlezing gebruik om div. warmtepompen (en zonnepaneel installaties) enigszins te monitoren, dus "alleen maar uitlezen van waardes" is hier wel erg kort door de bocht.

Als je dan betrouwbaarheid wil, is het dan verstandiger een systeem te nemen, welke direct aan die systemen hangt, ipv een Qbox?

Als je dan betrouwbaarheid wil, is het dan verstandiger een systeem te nemen, welke direct aan die systemen hangt, ipv een Qbox?

Jazeker zijn die er! Heel veel zelfs... ;-)

Maar de Qbox geeft normaal gesproken voldoende info om te beoordelen (op afstand, meerdere adressen/meters) of iets goed draait ja of de nee, en dat is voor MIJ! voldoende.

Reageer