Beantwoord

Waarom werkt mijn Obox niet met mijn slimme meter?

  • 22 september 2017
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb mijn Qbox in de meterkast volgens de gebruiksaanwijzing aangesloten op mijn slimme meter. De ledjes lichten achtereenvolgens als volgt op: Rood, oranje 2x kort, groen gedurende 30 seconden, oranje. Het ledje op mijn andere Qbox brandt groen. Voorheen had ik geen probleem met Qbox en mijn draaischijfmeter.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 10 oktober 2017, 09:39

Hallo Nidra,

Graag geef ik je een update.
We zien dat de Qbox naar behoren werkt. Vanaf 29 september krijg je weer data door. Je hebt een firmware upgrade gekregen vanwege je nieuwe slimme meter.
Ik wens je nog een prettige dag toe!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Nidra,

Graag geef ik je een update.
We zien dat de Qbox naar behoren werkt. Vanaf 29 september krijg je weer data door. Je hebt een firmware upgrade gekregen vanwege je nieuwe slimme meter.
Ik wens je nog een prettige dag toe!

Groetjes, Nina
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Nidra,

Dank je wel voor het doorgeven van de storing en de uitgebreide beschrijving. Ik heb deze kwestie doorgezet naar onze Qbox-expert. Zij neemt contact met je op om dit probleem op te lossen.

Groet,
Tomer

Reageer