Beantwoord

Waarom werkt mijn Qbox niet?

• 25 februari 2018
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Beste Qurrent,

Vandaag maar weer eens de stekkers van mijn Qbox er uit gehaald want al weer weken geen juiste gegevens.
Is er een update nodig van mijn Qbox.
Op deze manier zie ik geen gegevens en heb ik het idee dat retour een betere optie is.

Graag reactie,

Groet,

Richard
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 26 februari 2018, 11:30

Hoi RichardDijk,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de Qbox wel data afgeeft in ons systeem, maar deze niet door communiceert naar de grafieken in de Mijn Energie omgeving en de App.
Ik heb gevraagd aan onze Qbox afdeling of zij deze data weer inzichtelijk voor je willen maken. We zullen je op de hoogte houden van de situatie en zo snel mogelijk naar een oplossing zoeken.

Een heel fijne dag verder!

Groet,
Serena
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +5
Hoi RichardDijk,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de Qbox wel data afgeeft in ons systeem, maar deze niet door communiceert naar de grafieken in de Mijn Energie omgeving en de App.
Ik heb gevraagd aan onze Qbox afdeling of zij deze data weer inzichtelijk voor je willen maken. We zullen je op de hoogte houden van de situatie en zo snel mogelijk naar een oplossing zoeken.

Een heel fijne dag verder!

Groet,
Serena
Badge +5
Hoi Richard,

Via deze weg wil ik graag een update geven over de Qbox, deze werkt weer naar behoren en hij geeft data af! Je kunt dus weer je verbruik bekijken via de Mijn Energie omgeving en via onze App.

Fijn weekend verder!

Groet,
Serena

Reageer