Beantwoord

Waarom werkt mijn Qbox niet?

  • 29 december 2016
  • 1 reactie
  • 229 keer bekeken

Z'n anderhalve week geleden heb ik een Qbox geinstalleerd en geactiveerd. Echter krijg ik op de website nog geen verbruik te zien. Kunnen jullie checken of alles goed is gegaan?

mvg Joost
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 30 december 2016, 08:49

Hoi Joost,

Ik zie dat er tijdens de activatie geen meter gekoppeld was aan je Qbox. Daarom was de activatie niet voltooid en kon je nog geen verbruiksgegevens inzien. Ik heb het zojuist voor je in orde gemaakt, als het goed is moet je binnen een halfuurtje al wat kunnen zien in MijnEnergie en de app. Kun je straks controleren of er een grafiekje zichtbaar is?

Groeten,

Natalia van Qurrent
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Joost,

Ik zie dat er tijdens de activatie geen meter gekoppeld was aan je Qbox. Daarom was de activatie niet voltooid en kon je nog geen verbruiksgegevens inzien. Ik heb het zojuist voor je in orde gemaakt, als het goed is moet je binnen een halfuurtje al wat kunnen zien in MijnEnergie en de app. Kun je straks controleren of er een grafiekje zichtbaar is?

Groeten,

Natalia van Qurrent

Reageer