Beantwoord

Waarom werkt mijn Qbox niet goed?

• 24 juni 2017
  • 1 reactie
  • 105 keer bekeken

goedemiddag

ik begin het een beetje flauw te vinden zoals qurrent omgaat met mijn vragen c.q klacht van mijn de q box
ben als sinds mei bezig om het juiste antwoord te krijgen voor het probleem maar ze luisteren gewoon niet naar je vragen en antwoorden en komen dan met een antwoord dat nergens op slaat omdat het antwoord in het telefonisch onderhoud al uitgesloten.
was.

het probleem is dat de q box en op eens niet meer doet na 3 jaar probleemloos gewerkt te hebben .
eerst was er een storing (rode lamp knippert )
nu knippert de q box rood/groen door elkaar ??
intussen doet de q-box op sommige dagen wel registreren in grafiek maar dan alleen het verbruik wat nu dus negatief is met dit weer
komen ze met een antwoord van uw kabels zijn verkeerd aangesloten deze zitten al 3 jaar op de zelfde manier aangesloten.

ik weet het niet meer
misschien dat dit help voor een goede oplossing.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 26 juni 2017, 14:28

Hoi Ron,

Bedankt voor jouw bericht en wat vervelend dat dit is voorgevallen.
Ik wil je graag hiermee verder helpen, ik zie helaas geen klantnummer in jouw gegevens en kan op jouw opgegeven e-mailadres, geen klantgegevens vinden.

Kun je dat privé naar mij toesturen?

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Ron,

Bedankt voor jouw bericht en wat vervelend dat dit is voorgevallen.
Ik wil je graag hiermee verder helpen, ik zie helaas geen klantnummer in jouw gegevens en kan op jouw opgegeven e-mailadres, geen klantgegevens vinden.

Kun je dat privé naar mij toesturen?

Groeten van Giulia

Reageer