Beantwoord

Waarom werkt mijn Qbox nog niet met mijn SMR5.0 meter?

  • 19 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 119 keer bekeken

Goedemiddag
Vanochtend de slimme meter Landis Gyr SMR 50 ontvangen van Stedin en gelijk de Qbox geactiveerd en aangesloten.
Het groene lampje brand continue maar ik krijg geen data op mijn app.
Een uur geleden de qbox gereset maar zonder resultaat.
Kunt u helpen?
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 19 oktober 2017, 17:41

Hallo Cynthia,

Bedankt voor je bericht.
De reden waarom je Qbox nog niet meteen werkte kun je hier terugvinden. Je hebt namelijk een nieuwe generatie slimme meter, dus er moest nog een firmware upgrade worden uitgevoerd!
Dit heb ik zojuist voor je gedaan en je zal binnen een uur data doorkrijgen!
Laat je het weten of alles is gelukt? Fijne avond!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Cynthia,

Bedankt voor je bericht.
De reden waarom je Qbox nog niet meteen werkte kun je hier terugvinden. Je hebt namelijk een nieuwe generatie slimme meter, dus er moest nog een firmware upgrade worden uitgevoerd!
Dit heb ik zojuist voor je gedaan en je zal binnen een uur data doorkrijgen!
Laat je het weten of alles is gelukt? Fijne avond!

Groetjes, Nina

Reageer