Vraag

Waarom zie ik geen live data?

  • 16 februari 2018
  • 4 reacties
  • 201 keer bekeken

Ik heb zowel op iOS als op Android wel live data in de energiesectie als ik op dagniveau kijk maar in de live sectie staat het verbruik op 0,00. Hoe kan dit?

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Tim,

Vervelend dat je live data in de live sectie niet zichtbaar is. Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's van de technische dienst. We gaan dit voor je onderzoeken. Zodra ik een update heb laat ik het je weten!

Groet,

Jeroen
Reputatie 2
Badge +5
Hi Tim!

Het duurt langer dan gepland. Dit is niet de bedoeling en wil daarvoor onze excuses voor aanbieden.
Ik heb daarom dit probleem laten escaleren naar mijn teamleider, zodat hier verder naar gekeken kan worden. Dit probleem moet nou eenmaal opgelost worden.

Je hoort zo spoedig mogelijk van ons hierover.

Groetjes,
Nathan
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Tim,

Ik heb helaas nog geen update voor je.
We houden je op de hoogte.

Groet,
Tessa

Update van moderator Tessa 05-04-2018
Wij werken nog altijd aan een oplossing. Wij hopen je hier snel over te kunnen berichten.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Tim,

Mijn collega's van de technische afdeling vragen of je nogmaals de app opnieuw wilt installeren. Zijn zien namelijk wel live waardes.
Kan je dit doen en mij terugkoppeling geven?

Groet,
Tessa

Reageer