Beantwoord

Waarom zie ik geen Qbox data in app?

  • 25 juli 2017
  • 1 reactie
  • 103 keer bekeken

Beste,

Gisteren hebben wij onze qbox duo geinstalleerd. De qbox in de meterkast blijft groen knipperen en er komt geen data binnen. Volgens de handleiding komt dit omdat de activatie niet is voltooid, maar deze hebben we wel uitgevoerd. Kunnen jullie ons verder helpen?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 26 juli 2017, 16:09

Hoi AmberHeijboer,

Goed je hier te zien!

Jouw Qbox stond geactiveerd als een Mono.
Heb hem meteen omgezet naar Qbox Duo en ik verwacht dat je binnen 2 uur data door krijgt.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi AmberHeijboer,

Goed je hier te zien!

Jouw Qbox stond geactiveerd als een Mono.
Heb hem meteen omgezet naar Qbox Duo en ik verwacht dat je binnen 2 uur data door krijgt.

Groeten van Giulia

Reageer