Beantwoord

Waarom zie ik geen Qbox-gegevens meer na stroomstoring?

  • 20 september 2017
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

Mijn QBOX geeft geen gegevens door na 12 september.
Ik was op vakantie en er is een stroomstoring geweest. Het lampje is groen. Het netwerk werkt.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 20 september 2017, 13:37

Hoi J.L.S. Dols,

Welkom op de Qurrent Community!
Dé plek om zoveel mogelijk antwoorden te vinden op veel gestelde vragen.

Het kan gebeuren dat een Qbox stopt met het doorgeven van data na een stroomstoring.

Omdat jouw Qbox nog steeds online is, dient de Qbox in dit geval (vanuit onze kant) een reset te ontvangen.
Ik heb dit zojuist voor je uitgevoerd en verwacht dat jouw Qbox binnen twee uur weer naar behoren werkt.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi J.L.S. Dols,

Welkom op de Qurrent Community!
Dé plek om zoveel mogelijk antwoorden te vinden op veel gestelde vragen.

Het kan gebeuren dat een Qbox stopt met het doorgeven van data na een stroomstoring.

Omdat jouw Qbox nog steeds online is, dient de Qbox in dit geval (vanuit onze kant) een reset te ontvangen.
Ik heb dit zojuist voor je uitgevoerd en verwacht dat jouw Qbox binnen twee uur weer naar behoren werkt.

Groeten van Giulia

Reageer