Beantwoord

Waarom zie ik geen Qbox in mijn app?

  • 18 juli 2017
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Hallo, ik kan alweer niet aflezen op de app? Heb het kastje al een paar keer gereset. Mvg Bert van Bolhuis
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 22 juli 2017, 15:34

Hoi Bertvanbolhuis,

Heb een e-mail naar jullie toegestuurd met daarin een handleiding als bijlage.
Jullie Qbox is offline dus dient handmatig een reset te krijgen.

Groetjes van Giulia
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hoi Bertvanbolhuis,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Krijg je de onderhoudsmelding te zien in de app? Hier wordt dit op de community besproken en vandaag zullen we een update plaatsen. Lukt het wel om live data in te zien via Mijn Energie?
Helaas kan ik je niet terugvinden in ons systeem op basis van je gegevens. Zou je me een privébericht willen sturen met je postcode en huisnummer?
Dan ga ik meteen voor je op onderzoek uit!

Groetjes, Nina
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Bertvanbolhuis,

Heb een e-mail naar jullie toegestuurd met daarin een handleiding als bijlage.
Jullie Qbox is offline dus dient handmatig een reset te krijgen.

Groetjes van Giulia
Hoi Bertvanbolhuis,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Krijg je de onderhoudsmelding te zien in de app? Hier wordt dit op de community besproken en vandaag zullen we een update plaatsen. Lukt het wel om live data in te zien via Mijn Energie?
Helaas kan ik je niet terugvinden in ons systeem op basis van je gegevens. Zou je me een privébericht willen sturen met je postcode en huisnummer?
Dan ga ik meteen voor je op onderzoek uit!

Groetjes, Nina
.


Hallo postcode is 9463pm Huisnr 22 mvg Bert

Reageer