Beantwoord

Waarom zie ik geen verbruik in mijn Qurrent app?

• 19 januari 2018
  • 5 reacties
  • 145 keer bekeken

Ik heb vandaag een qbox geinstalleerd. Het lampje brandt groen en ik heb via het web de qbox geactiveerd. Als ik nu inlog op mijn energie of via de app kijk geeft het altijd nul verbruik aan. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 22 januari 2018, 17:01

Hallo J.E.Roepman,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Je hebt je Qbox geactiveerd en aangegeven dat je een LED-meter hebt.

Heb je een LED-meter of heb je een slimme meter? Met een slimme meter heb je een P1-poort waaraan je de Qbox kan aansluiten. Stop eerst het zwarte adapterkabeltje in de P1-poort, en sluit hier de witte kabel naar de Qbox op aan.

In beide gevallen ontvangen we graag een foto van de installatie, zodat we met zekerheid de juiste meter voor je kunnen selecteren. Zo zorgen we dat je snel Qbox-data doorkrijgt!
Ik hoor graag van je.

Groet, Nina

PS> Je hebt een mail gestuurd met een foto van je slimme meter.
Ik pas de gegevens hiermee voor je aan. Als je de zwarte adapterkabel in de P1-poort van de slimme meter stopt, en hierop de Qbox aansluit, dan zul je binnen een half uur data doorkrijgen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo J.E.Roepman,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Je hebt je Qbox geactiveerd en aangegeven dat je een LED-meter hebt.

Heb je een LED-meter of heb je een slimme meter? Met een slimme meter heb je een P1-poort waaraan je de Qbox kan aansluiten. Stop eerst het zwarte adapterkabeltje in de P1-poort, en sluit hier de witte kabel naar de Qbox op aan.

In beide gevallen ontvangen we graag een foto van de installatie, zodat we met zekerheid de juiste meter voor je kunnen selecteren. Zo zorgen we dat je snel Qbox-data doorkrijgt!
Ik hoor graag van je.

Groet, Nina

PS> Je hebt een mail gestuurd met een foto van je slimme meter.
Ik pas de gegevens hiermee voor je aan. Als je de zwarte adapterkabel in de P1-poort van de slimme meter stopt, en hierop de Qbox aansluit, dan zul je binnen een half uur data doorkrijgen.
Ik zal het straks proberen. Fingers crossed
Reputatie 3
Badge +9
Hoi J.E.Roepman,

Hoor graag of het allemaal gelukt is. :)

Groet,

Jeroen
Hallo Jeroen,

Zou je ook naar mijn post willen kijken? Ik zie ook geen live data, zie mijn andere post.

hoor het graag,
Gertjan
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Gert-jan,

Ik zie dat je deze opmerking onder verschillende topics hebt geplaatst. Graag verwijs ik je hiervoor naar dit topic.

Groet,
Tessa

Reageer