Beantwoord

Waarom zie ik geen verbruik meer in Mijn Energie?

  • 15 november 2018
  • 5 reacties
  • 243 keer bekeken

Waarom kan ik mijn energieverbruik niet meer inzien (via dashboard / mijn energie) ?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 6 december 2018, 09:47

Hoi @JohnvandenBosch,

Inmiddels zie ik wel weer verbruik binnenkomen in je account. Is dit voor jou ook weer zichtbaar?
Helaas is het wel zo dat de Qbox bijna stopt. Omdat je een oude meter hebt is vanaf dat moment je verbruik helaas niet meer zichtbaar.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @JohnvandenBosch,

Wat vervelend om te horen. Wat voor scherm krijg je? Kan je een screenshot sturen?

Alvast bedankt!

Fokke
Als ik naar mijn energieverbruik ga krijg ik deze melding:

ben dus niet de enige......
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JohnvandenBosch,

bedankt voor het doorsturen van de screenshot.
Aangezien je een Qbox hebt zou je wel een energiegrafiek moeten kunnen inzien. Ik heb je screenshot daarom zojuist doorgezet naar onze IT-afdeling en gevraagd of zij het probleem kunnen oplossen.

@JolandadenHoed, in jouw geval ligt de situatie iets anders. Ik heb reeds gereageerd op het topic dat je hiervoor hebt aangemaakt.

Groeten,
Julian
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @JohnvandenBosch,

Inmiddels zie ik wel weer verbruik binnenkomen in je account. Is dit voor jou ook weer zichtbaar?
Helaas is het wel zo dat de Qbox bijna stopt. Omdat je een oude meter hebt is vanaf dat moment je verbruik helaas niet meer zichtbaar.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost

Reageer