Vraag

Waarom zie ik mijn gasverbruik niet in mijn energiegrafiek?

• 30 december 2018
  • 6 reacties
  • 263 keer bekeken

ik zie vanaf oktober geen gebruiksgegevens meer van gas in mijn verbruik? Van stroom zie ik dat wel. Ik hoor het graag...

Groeten,
Leo

6 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @L.J.P.vandenBerg.,

Wat daar de oorzaak van was is lastig vast te stellen. Dat is iets in de Qbox geweest, maar daar zijn we per 1 januari mee gestopt. Je slimme meter staat afgesteld op uitlezen per kwartier vanaf nu zou je met 2-4 dagen vertraging je verbruik in moeten kunnen zien.

Groet,

Fokke
Hoi Fokke,

Nu zie ik geen gasverbruik meer vanaf augustus. Ook bij stroom zie ik nu in december maar een deel van het gebruik?

Groeten,
Leo
Hoi Fokke,

Ik zie overigens wel dat de meterstanden wel goed lijken te zijn. Die geven dan ook een ander verbruik aan dan het dashboard...

Groeten,
Leo
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @L.J.P.vandenBerg

Op 23 december is het uilezen per kwartier ingegaan. Vanaf deze datum is dus het stroomverbruik per dag te zien. Het verbruik die door de Qbox per dag gemeten is valt helaas niet meer terug te halen. Wat betreft de gasmeter, er lijkt iets fout te gaan bij het uitlezen van de meter. Ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling en deze gaan naar de situatie kijken.

Ik houd je hierover op de hoogte.

Groeten,
Simon
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @L.J.P.vandenBerg,

We hebben de storing gemeld bij je netbeheerder.
We moeten afwachten tot zij deze storing hebben opgepakt. Als er daarna nog steeds een storing is gaan wij hier verder mee aan de slag.
Dit kan allemaal een tijdje duren, we houden je op de hoogte!
Je kunt ook altijd contact opnemen met je netbeheerder, Liander, voor vragen.

Groet, Joost
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @L.J.P.vandenBerg,

Bij deze een update over je storing.
Zoals hierboven vermeld hebben we een aantal weken moeten wachten of de netbeheerder de storing zelf zou oppakken.
Nu dat nog steeds niet gedaan is hebben wij contact opgenomen met je netbeheerder of ze nu naar de storing willen kijken.
We zijn nu in afwachting van hun reactie.

Ik hoop snel meer informatie voor je te hebben!

Groet, Joost

Reageer