Beantwoord

Waarom zie ik mijn Qbox-data van 2015 niet meer?

  • 6 september 2017
  • 1 reactie
  • 118 keer bekeken

Badge
Ik zit al een tijdje bij Qurrent en maak ook gebruik van de Qbox en app voor actueel inzicht in ons verbruik en opwek. In de app kun je oude gegevens terugzien, in mijn geval tot en met 2014. Echter, van 2015 zijn er geen gegevens. Wel van 2016 en 2017 en dus 2014. Ik wil graag ook de beschikking over de gegevens van 2015. Hoe is dat te regelen?
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 12 september 2017, 09:50

Hallo Rob,

Bedankt voor je bericht. Excuses voor het wachten!
We zien dat er vanaf 8 mei 2014 verbruik is geregistreerd, en zien dit doorlopen terug tot nu. We zien dit voor zowel elektra als gas en er is hier geen sprake van een gat in 2015.
Zou je ons een screenshot kunnen sturen waaruit blijkt dat je data uit 2015 mist? Dan gaan we hiermee voor je aan de slag.
Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Rob,

Bedankt voor je bericht. Excuses voor het wachten!
We zien dat er vanaf 8 mei 2014 verbruik is geregistreerd, en zien dit doorlopen terug tot nu. We zien dit voor zowel elektra als gas en er is hier geen sprake van een gat in 2015.
Zou je ons een screenshot kunnen sturen waaruit blijkt dat je data uit 2015 mist? Dan gaan we hiermee voor je aan de slag.
Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nina

Reageer