Beantwoord

Waarom zie ik mijn verbruik niet in Mijn Energie?

• 26 januari 2018
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Heb sinds kort een slimme meter die door jullie op dagelijks is gezet.

Maar ik zie geen dagelijkse standen alleen over een periode, wil toch wel dat ik de standen dagelijks kan zien en vraag aan jullie hoe dat het beste kan, moet ik dan een Qbox hebben en zo ja graag?
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 30 januari 2018, 12:06

Hoi W van de Zand,

Welkom op onze community! Ik help je graag met je vraag.

Met een slimme meter kun je, met enkele dagen vertraging, zien wat je per dag verbruikt. Dit verbruik is te zien in Mijn Energie. Met de Qbox kun je live bijhouden wat je op elk moment van de dag verbruikt. Je kunt de Qbox als klant van Qurrent aanvragen tegen een borg van € 49,-.

Vanuit mijn positie kan ik je verbruik per dag wel zien (laatst geregistreerde dag: 25 januari). Zou je een screenshot kunnen sturen van het verbruiksoverzicht in Mijn Energie? En mocht je de Qbox willen bestellen, dan horen wij dat graag 🙂 In dat geval wil ik je vragen om door te geven of je internetaansluiting in je meterkast hebt.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi W van de Zand,

Welkom op onze community! Ik help je graag met je vraag.

Met een slimme meter kun je, met enkele dagen vertraging, zien wat je per dag verbruikt. Dit verbruik is te zien in Mijn Energie. Met de Qbox kun je live bijhouden wat je op elk moment van de dag verbruikt. Je kunt de Qbox als klant van Qurrent aanvragen tegen een borg van € 49,-.

Vanuit mijn positie kan ik je verbruik per dag wel zien (laatst geregistreerde dag: 25 januari). Zou je een screenshot kunnen sturen van het verbruiksoverzicht in Mijn Energie? En mocht je de Qbox willen bestellen, dan horen wij dat graag 🙂 In dat geval wil ik je vragen om door te geven of je internetaansluiting in je meterkast hebt.

Groet,
Tomer
Hoi Tomer, Wil graag een qbox bestellen zodat ik de actuele standen kan zien. De meterkast zit boven in de kelder en de internet onder in de kelder.
Is dat een probleem?
Groet,
Wil
Reputatie 4
Badge +8
Dat is geen enkel probleem. Het soort Qbox dat ik opstuur is daar alleen van afhankelijk.

Begrijp ik uit jouw reactie dat je geen internetaansluiting in de meterkast hebt? In dat geval heb je de Qbox Duo nodig. De borg hiervoor bedraagt € 89,-.

Ik hoor graag van je of ik dit voor je in orde kan maken.

Groet,
Tomer
En die borg krijg ik ook weer terug als ik m terug stuur?

Zoja, dan mag je het in orde maken.

Alvast bedankt!

Groet Wil
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Wil,

Ik heb de Qbox voor je besteld! De borg krijg je uiteraard terug, zodra je de Qbox weer naar ons terug stuurt.

Groet,
Tessa

Reageer