Vraag

Waarom zie ik niks in de Qurrent app?

• 1 november 2017
  • 9 reacties
  • 239 keer bekeken

Hoi,

Sinds gisteren krijg ik live data van mijn Qbox mono door in de app, alleen wordt er in het live scherm niks getoond. Er wordt alleen maar een leeg wit scherm getoond. Wat kan ik hier aan doen?

Groeten,

Tim

9 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Ha Tim,

Ik zie dat je gister al hebt gebeld met de klantenservice. Daarom heb ik je net even gebeld, zodat ik met je nog wat dingen kan bespreken die kunnen helpen in deze situatie.
Allereerst kan ik je vertellen dat de Qbox het naar behoren doet. Dit zie je ook terug in jouw Mijn Energie pagina.

Helaas werkt de app van ons niet helemaal lekker. Maar wie weet kunnen wij dit verhelpen. Ik adviseer je daarom om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Als dat niet werkt, loopt het proces al om hier verder naar te kijken door onze IT'ers. Ik hoor ze al hard op de toetsen drukken vanaf hier, dus wie weet zijn ze al bezig om dit probleem voor je op te lossen 🙂.
Alvast bedankt voor het meewerken, mocht je nog ergens tegen aan lopen,dan vernemen wij dit graag !

Groetjes,
Nathan
Beste Nathan,

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd maar helaas zonder succes. Heb jij al meer van de achterban gehoord?

Groeten,

Tim
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Tim,

Ik heb het even voor je nagekeken maar mijn collega's zijn er nog mee bezig. Zodra we nieuwe informatie hebben laten we het weten!

Bedankt voor je geduld.

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @TimGrasmayer

Bedankt voor je geduld!
Mijn collega's geven aan inmiddels wel dagelijks verbruik terug te kunnen zien in Mijn Energie, maar we willen natuurlijk weten wat de situatie is bij jou.
Zou je ons een screenshot kunnen sturen van wat je ziet in Mijn Energie en in de app?
Selecteer je ook het juiste adres?
We horen graag van je.

Groetjes, Nina
Ha @Nina van Qurrent,

De data van de Qbox krijg ik al een tijdje door, het probleem zit 'm specifiek achter de 'live' knop. Als ik daar op druk krijg ik een leeg scherm te zien (zie het screenshot). Als ik op 'Energie' druk zie ik wel alle data terug komen. Het probleem is dus niet dat ik geen data zie, maar een leeg scherm. Kunnen jullie daar wat mee?

Groeten,

Tim
Reputatie 3
Badge +8
Bedankt voor je bericht, Tim.
Dit zorgt zeker voor wat meer verheldering en hier kan ik concreet mee naar mijn collega's van de technische dienst.
Zodra ik terugkoppeling heb, dan hoor je meteen van me :-)
Groet, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Tim,

Bedankt voor je geduld. Helaas is de situatie nog niet opgelost, maar zodra ik bericht heb hoor je van mij (of een van mijn collega's).
Ik wens je nog een fijne dag toe!

Groetjes, Nina

Update van moderator Tomer 13-12-2017
Wij werken nog steeds hard aan een oplossing. Wij hopen je spoedig hierover te kunnen berichten!

Update van moderator Tessa 28-12-2017
Bedankt voor je geduld Tim. Onze technische afdeling is nog bezig met het zoeken naar een oplossing.

Update van moderator Tessa 18-01-2018
Helaas is er nog geen oplossing. Excuses dat het zo lang duurt!
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Tim,

Ik vind het heel vervelend, maar heb helaas nog geen terugkoppeling over het issue met de data op je app. Sorry hiervoor en bedankt voor je geduld!

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Tim,

Sorry voor de radiostilte van afgelopen tijd. Helaas is er nog geen verandering in de situatie.
Ik hoop je snel ander nieuws te kunnen brengen. Excuses voor het ongemak.

Groet,
Tessa

Update van moderator Serena 26-03-2018
Helaas is er nog geen oplossing. Excuses dat het zo lang duurt!

Update van moderator Tessa 09-04-2018
Wij werken nog altijd aan een oplossing. Wij hopen je hier snel over te kunnen berichten.

Update van moderator Tessa 23-04-2018
Ik heb een reactie geplaatst in dit topic.

Reageer