Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn Qbox-borg?

• 26 juni 2017
  • 11 reacties
  • 227 keer bekeken

Ik heb mijn Qbox op 13 juni j.l. retour gestuurd naar Qurrent, er zou binnen 14 dagen het geld terug gestort worden, maar tot op heden nog niks ontvangen.
Hoe kan dit.
icon

Beste antwoord door Vita van Qurrent 14 juli 2017, 13:57

Hoi Hage en GradusLuby,

Voor jullie beiden heb ik het nagevraagd.
Excuses dat de borg nog steeds niet uitbetaald is, ik begrijp dat jullie hier al veel energie in gestoken hebben.
Ik heb doorgegeven aan de financiële afdeling dat het met spoed uitbetaald moet worden.
Dit zal begin volgende week gebeuren.

Bedankt voor jullie geduld!

Groetjes, Vita
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi GradusLuby,

Er is bevestigd dat jouw Qbox op 21 juni bij ons in het magazijn is binnengekomen.

Vanaf deze datum geldt de periode van twee weken.

Groeten van Giulia
Hoi GradusLuby,

Er is bevestigd dat jouw Qbox op 21 juni bij ons in het magazijn is binnengekomen.

Vanaf deze datum geldt de periode van twee weken.

Groeten van Giulia
Het is nu 14 dagen geleden en heb nog steeds niks gehoord van Qurrent over mijn Qbox, maar het zal wel net zo gaan als met alle andere energie leveranciers als je wat bestelt is het bedrag de volgende dag afgeschreven, maar als je geld terug moet krijgen ho maar, daar moet je eerst over zeuren en dan eindelijk als je geluk hebt krijg je het geld terug.
Ik hoop met dit bericht dat het zo snel mogelijk word opgelost.
Badge
Hoi Qurrent,
ik heb precies dezelfde vraag als GradusLuby, ik heb mijn Qbox ook op 13 juni verstuurd. Woensdag 14 juni om 13:40 uur is deze bij jullie afgeleverd. Wanneer kan ik mijn borg terug verwachten?
Hartelijke groet,
Hage
Reputatie 3
Badge +8
Beste HagedeVries en GradusLuby,

Bedankt voor jullie berichten.
Deze Qbox terugbetalingen zijn gisteren verwerkt en dit betekent dat jullie deze volgende week weer terug op de rekening hebben staan.
Onze excuses voor het wachten en voor het ongemak!

Groetjes, Nina
Hallo Nina
We zijn inmiddels weer een week verder en nog steeds niks terug gestort, het is wel mijn geld (was borg), maar als Qurrent ook zijn betalingen straks aan Feyenoord net zo laks doet dan denk ik dat ze niet lang sponsor zijn.
Ik ga dit hele verhaal dan ook voorleggen aan Radar en/of Kassa, ik ben het een keer zat.
Hoi Hage en GradusLuby,

Voor jullie beiden heb ik het nagevraagd.
Excuses dat de borg nog steeds niet uitbetaald is, ik begrijp dat jullie hier al veel energie in gestoken hebben.
Ik heb doorgegeven aan de financiële afdeling dat het met spoed uitbetaald moet worden.
Dit zal begin volgende week gebeuren.

Bedankt voor jullie geduld!

Groetjes, Vita
Zal mij benieuwen, heb er niet veel vertrouwen in eerlijk gezegd, we zijn al te lang aan het lijntje gehouden.
Reputatie 2
Badge +8
Beste GradusLuby en HagedeVries,

Deze week staat het bedrag op jullie rekening.

Groeten van Giulia
Hallo Giulia
Het geld is binnen, en bedankt daarvoor, maar moet dit nou allemaal zo lang duren in deze tijd.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi GradusLuby,

Het is niet de meest gewenste situatie, dat kan ik goed begrijpen.
Wij moesten een aantal betalingen handmatig uitbetalen, hierdoor is er een vertraging opgelopen.

Ik ben erg blij dat je het hebt ontvangen :)

Groeten van Giulia

Reageer